Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal til Madrid om to drøye uker. Har endelig fått ut fingeren og fikset pass til minstesnupp. Har noen av dere vært i Madrid? Noen tips til steder man må se, steder man må spise osv? Det er vi to voksne og minstesnupp. Gutta skal ikke være med...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei jeg har ikke vært i Madrid.....Men er det lov å si at jeg bare er bittelitte granne misunnelig??? :o)))

Man må sikkert spise tapas på en ute-restaurant:o))

Skrevet

Jeg gleder meg veldig! Tapas, gjerne på en uterestaurant høres akkurat ut som det jeg vil ha :-D Har sett i det siste at det har vært 18-20 grader der, noe annet enn fire grader og regn ;-)

Skrevet

Jeg tenkte det samme selv i dag. Vi reiser til Kreta 29.mai..... Og uansett må jo været være bedre enn dette...

Selv om det visstnok skulle bli bra i morgen, varmere i hvertfall.

Og for en "ferie" for dere da. Litt mindre med en baby enn 3 barn:o))

Skrevet

Har heller ikke vært der, men stemmer for sol og tapas:-)

Finnes det noe bedre å gjøre i disse vårenkommeraldritilNorge tider?

Kos dere og nyt både solen, tapas og hverandre:-)

Skrevet

Det blir deilig å være bare oss tre. Da lillebror var på samme alder var vi i St.Petersburg. Fin by, men lite kosefaktor og lite sol. Madrid må jo tilby litt sol og varme på denne tiden av året. I hvert fall Kreta! Deilig med tyvstart på sommeren for dere, når dere kommer tilbake er det sikkert full sommer her også :-)

Skrevet

Det høres deilig ut med en tur til Madrid! Det blir bra å komme seg vekk fra dette rare været.

Jeg har heller ikke vært i Madrid, men lurte litt på å ta en tur dit når vi skal til Spania i midten av mai, men det blir jo litt for sent for din tur, så da får du heller komme med tips til meg :-)

Vil anbefale deg å gå inn på Aftenpostens reisesider. Der er det tips fra "vanlige" folk. Ellers, så har jeg brukt viamichelin.com når jeg har vært ute og reist, gode tips til hotell og restauranter (litt usikker på hvor barnevennlige disse er da).

Skrevet

Jeg var i Madrid i fjor. Husker ingenting, he he he.... Tror det var i juni, men jeg må rekapitulere litt. Det var mest jobb, men det ble da litt shopping og spising...

Oooops, jeg har jo vært der en gang tidligere, kom jeg på.... Skal tenke litt :)

Skrevet

Av alle ting var det en dobbeltside om Madrid og tapasrestauranter i Aftenposten i dag. Den er revet ut. De hadde en artikkel om Madrid i lørdagsdelen for noen uker siden også. Må få printet ut den. Gleder meg fortsatt ;-)

Skrevet

Ja, tenkte på deg når jeg leste Aftenposten i dag tidlig :-) God tur, og er veldig misunnelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...