Skogro Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Har en veldig god venninne som snart føder. Hun er alltid så flink med gaver, det er ikke jeg.....noen fantasifulle som kan tipse meg om hva jeg kan finne på???Er så kjedelig med bare et antrekk i 56 liksom...
Gjest Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Gipsavstøpning - som de trykke barnets føtter i. Et armbånd til babyen. En fin sølvramme. Servise. Nikesko, caps og joggedress- alt trenger ikke å være så forbaska søtt mener nå jeg. Barnesanger-cd. Sangbok - ikke alle som husker Mikkel Rev ved første barn.
Skogro Skrevet 15. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. april 2008 Bleiekake??? forklar litt nærmere er du snill:) pris 3-400+-
La Perla Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 De to gavene jeg ble mest glad for var: - Et babyteppe av nøstebarn-ull som venninnen min hadde strikket selv. - rett og slett en fersk, hjemmelaget hvetekringle, levert på døren av en annen venninne: varm, myk og kanelduftende (nå spørs det vel om noen andre i verden kan lage like gode kringler som henne da). Mer komplisert trenger det ikke være.
sol2002 Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 Vist det er en fotballfamilie, hva me en liten fotballdrakt eller noe, ta utgangspunkt i de vordene foreldrenes interesser
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 15. april 2008 #8 Skrevet 15. april 2008 "Kake" laget av bleier.. Ligger bilde på profilen min =)
Gjest Skrevet 15. april 2008 #9 Skrevet 15. april 2008 MobyWrap bæresjal? http://lotusbarn.no/butikk/index.php?main_page=index&cPath=33 Noe til mor? En time med manikyr/pedikyr/massasje i en salong.
Candy girrrl Skrevet 15. april 2008 #10 Skrevet 15. april 2008 Når bestevenninna mi fødte gav jeg henne en hvit fin kurv med diverse oppi. La en søt bamse oppi. En gave til mor (favorittbodylotionen hennes) en asti martini til far, et søtt babyteppe, litt sjokolade++ et par ting til. Og en diger sløyfe på håndtaket. Venninna min begynte faktisk å gråte når hun fikk den... så litt vellykka må det ha vært
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå