Anahata Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 hei liker navn som Lukas, Niklas, og alexander til mellomnavn. men trenger litt innspirasjon til nytenking også. Noen som please kan hjelpe meg.? Klem Anahata:)
<3Lykkelig<3 Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Her er noen forslag Tobias Mathias Kasper Andreas Nikolai Henrik
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Jeg liker også Lukas og Niklas veldig godt. Her er noen andre navn fra min egen liste: Isak Filip Noah Benjamin Jakob Kasper Oskar Viktor Willliam Mateo Nataniel Noen du liker?
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Du trenger hjelp til nytenkning. De navnene du nevner er ikke særlig spesielle nå for tiden. det beste er Niklas. Hva med Lorenz Lauritz Menz Mads Kai Finn Birk Mauritz
Anahata Skrevet 15. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. april 2008 ja flere faktisk. Filip var jo nydelig navn. Noah er flott, mateo, og nata niel...artig..... mateo har jeg hørt, og syns er tøft, nata niel hadde jeg ikke hørt før men virkelig flott det også takk så mye:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå