Gå til innhold

Noen som har blitt strippet? Erfaringer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært hos jordmor og blitt strippet. Hadde i utgangspunktet 1 cm åpning og var helt moden/myk. Har hatt regelmessige kynnere etter dette, og til tider skikkelige stikkinger innvendig. Blødde noen dråper rett etterpå.

 

Lurer litt på hvordan andre har reagert på å bli strippet...

Dere som har født før: tok det lang tid før fødselen var i gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble strippet forgje mandag. Hadde da 1-2cm åpning og var moden, slimproppen gikk dagen etter og har hatt maserier hver dag siden, men fremdeles ingen fødsel her... Er forresten 39+3 i dag og 2 gangs...

 

Håper ikke jeg skuffer deg, men det er min erfaring..

Skrevet

Neida, er klar over at ting kan ta tid (selv om jeg ikke er fornøyd m d...).

Hvorfor ble du strippet "så lenge" før termin?

*førstegangsfødende og uvitende*

Skrevet

hva er å bli strippet?

Skrevet

Litt usikker på hva stripping helt nøyaktig er. På meg tøyde hun livmormunnen/prøvde å åpne litt til og løsnet litt på slimhinnene.

Skrevet

Jeg ble strippet på fredag og angrer som bare av det.

Torsdag gikk slimproppen,fredag ble jeg strippet,senere den dagen begynte maserier samme fortsatte på lørdag.Ga seg litt etterhvert.Søndag trodde jeg at jeg skulle bli gal hadde rier først hvert 15 min så hvert 10,holdt meg våken hele natta:/

Samma har det vært inatt så endte på føden for og få noe og sove på.Er helt ferdig,inatt var dem med 10 og 5 min mellomrom for så og gi deg på morgen!!!!

Er ting som skjer der nede sier dem men det tar veldig tid,skal aldri spørre om og strippes igjen.

Nå er jo jeg tydeligvis en av de uheldige da men det er min erfaring.

 

Håper det går bedre med deg:)

 

Skrevet

Når jeg skulle ha nr 2 ble jeg strippet på en mandag. Natt til onsdag våknet jeg av at jeg hadde rier og fødte onsdags kveld. Var på kontroll i går og ble strippet. Har ikke kjent at noe er på gang.. Er helt moden og myk og alt står klart til fødsel. Hadde 2 cm åpning også.. Så får jeg bare se da om det skjer noe. Hadde termin på søndag så jeg håper jo at ting skal skjer snart. Legen mente at mye ville skje med kroppen i løpet av 24 timer etter at jeg ble strippet.. Han sa at jeg kom til å føde denne uken... Så da får man se da....

Skrevet

Vel, jeg skulle strippes i dag (hadde termin i går) men var ikke moden i det hele tatt - sukk! Så da funket ikke stripping, skjønt jordmoren tøyde mormunnen til 1 cm - men den er lang og uff og uff. Måtte bare belage meg på at det ville ta en stund sa hun :(

Skrevet

Når han strippet meg så kjente han hodet til babyen godt....

Skrevet

Skal til akupunktøren min imorra, deretter til jordmor for stripping. Termin imorra, så jeg håper det skal skje noe da:-)

Er såååå lei av å vente nååå,.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...