Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Her er alt bare bra:) Hun vokser seg kjempestor, spiser mye:) Hadde store problemer med amminga i starten, men nå går det bedre:) Nathalie er 1 mnd og 1 dag idag:) Er veldig trøtt for tiden da, men det er vel normalt :P

Hvordan går det med deg da?:) Hvordan var fødselen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes det er skremmende hvor fort de vokser jeg - synes Oda er blitt stor på 3 uker, hehe. fortsatt mye å gå på såklart:D

Så bra at ammingen går bedre nå. Oda måtte på nyfødt intensiven pga infeksjon like etter fødsel, så jeg måtte starte med pumping. Men heldigvis tok hun puppen fort, så nå er det amming for alle penga her også!

Fødselen gikk bra, holdt på fra klokka 10 (4cm) den 22.mars til 01.26 23.mars..så det tok tiiiiid ja. Men overlevde på kjærlighet fra sambo og lystgass, og sitter igjen med en fin følelse ovenfor fødselen. Med tiden så tenker jeg sikker at dette kan jeg gjøre igjen;)

Trett ja, phu..prøver å få sovet litt på dagen sammen med henne, men når hun først sover så er det jo så godt å få gjort unna litt husarbeid osv. Men man må vell høre på kroppen sin også!

Skrevet

Så fint at alt gikk bra da:) Var hun stor da hun kom til værden da?:)

Ja, kjenner meg igjen det med søvn på dagtid ja:) Når hun endelig har roet seg, så er det så mye jeg må gjøre av husarbeid, så skjelden jeg sover på dagtid ja, og det merkes om kvelden;) Er hun mye våken om natta eller?

Skrevet

3570gram, 50cm og 36cm rundt hodet. Enn Nathalie?

Hun har vært veldig snill så langt, og kun våknet til for å få mat og sovnet igjen. I starten var det snakk om hver andre time, mens det nå kan dryges opp til hver tredje time (godt:D). Så nå har vi BEGGE sovet i over to timer på soffaen, hærlig altså!

Skrevet

Nathalie var 3030 gram, 48 cm lang og 33 rundt hode:) Hun ble født 13 dager før UL termin da.

Hvordan er hun om natta da? Vi må bruke rundt 2 timer hver kveld/natt for å få Nathalie til å sove, DET er slitsomt det! Hehe... Men når hun først sover da, så er det gjerne for 2-3 timer.

Åhh.. Så godt å få sovet litt på sofaen, tror jeg skal prøve det i dag jeg også etter vi har vært på helsestasjoen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...