Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 siden vi var inne på svigermødre trenger jeg en utblåsning selv.har en svigermor som baksnakker mamma meg å mine,dette er noe jeg har fått med meg gjennom mld til sambo å forstått hver gang hun ringer,sambo sitter bare å hører åsier mhm så går han alltid ut på terassen.forstår ikke hvorfor,mamma har hjulpet henne med penger,mat,kjørt henne rundtforbi..alt. å meg ser hun såvidt på når vi er sammen..hele fam var rare så hun mld seg ut sa hun her en dag for hun hadde en liten diskusjon med mamma..så klager hun til sambo at hun ikke har penger osv å han har tydeligvis gitt bort en del av mine penger til henne som jeg ikke klarer lenger..hun besøker heller ikke gutten vår å da syntes jeg heller ikke hun kan sitte barnevakt når ikke guttungen vår vet hvem hun er engang. jeg vet altså ikke hva jeg skal gjøre med den dama,oppfører seg som en unge å jeg orker ikke at det skal være sånn mer,ganske sårende.noen råd?nytter ikke å snakke med sambo,da prater han dety bare bort el finner unnskyldninger
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Gu..blir rent forbanna på dine vegner jeg! Tror nok at jeg hadde tatt problemet ved rota..konfrontert svigermor med at du veit hva som skjer. At hun baksnakker og sånn...det får da være måte på til hva disse svigermødrene tillater seg å gjøre!! Min samboer vil heller ikke snakke om hvordan hans mor oppfører seg...skjønner han på en måte også..er jo tross alt moren hans. Men likevel!
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 ja jeg skjønner at de ikke vil prate om mødrene sine:) men gud altså,tror ikke jeg klarer snakke med henne,d hadde vel klikka helt for hu da, å jeg tror ikke sambo vet at jeg vet alt som foregår heller bla at han har gitt henne penger å at jeg har lest etpar mld fra mammen hans siden jeg var mistenkkelig...så jeg føler liksom at jeg bare må late som ingenting :\ off vanskelig dette.. å nå kan vi jo ikke samles alle sammen heller...jeg konne skrevet en liten bok om henne altså,nevnte bare noe nå...fårstår meg ikke på disse svigermødrene jeg hell..misunner alle som har normale svigerforeldre..
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Jeg har også en vanskelig svigermor, men mannen min forstår heldigvis at det er hun som er i ubalanse og støtter meg derfor veldig. Hvis dere ikke får sambo-mennene deres til å forstå hvor alvorlig dette er så kan forholdet faktisk ryke. Hvis de ikke sier mødrene sine imot når de snakker dritt om dere så samtykker de jo på en måte. At svigermødrene deres er sånn er det vanskelig å gjøre noe med, men dere kan ikke være uten støtte fra mennene deres! Lykke til!| Jeg håper det blir bedre snart!
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 huff jeg vet,men jeg tør ikke si rett ut hva jeg mener til han heller pga at jeg har sett noen mld på mob hans,fyfy jeg vet men var så mistenkelig ang henne.hehe,,,syntes nå egentli han burde forsvart når hun snakker dritt også da,men hun har visst en spesiell makt eller no,,han har vertfall ingen problem med min fam:) men what to do når jeg ikke kan inrømme det? off disse svigermødrene altså =s
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 ja en ting til,må bare få det ut er at hun maser om når han skal begynne å bare få grøt,hallo jeg ammer å vi klarer oss kjempe fint med det foreløpig(han er 5mnd stor å fin) har fått masse skrøyd på hs at jeg må ha fløte i den melka osv,legger kj bra på seg.. han fikk smaksprøve av grøt bare her en dag så hadde nok sambo mld henne om d,så skrev hun åå kjempe bra at vi ga han grøt osv ååårh.tror vel hun får sitte barne v eller no når han bare spiser,men halllo bli kjent med han først,kom på besøk eller noe han vet jo ikke hvem hun er.. sånn, d hjalp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå