Gå til innhold

er det pysete av meg å ikke dra alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ei jente på 31/2 mnd. siden hun ble født har jeg vært på sykehuset med henne hver uke, opptil fler ganger i uken. jeg pleier som regel å ha med meg noen da jeg ikke vil dra alene. er jeg pysete? sambo har vært med noen ganger, men synes at han ikke vil ta seg fri mer fra jobb. han mener jeg har betalt for å være hjemme så jeg kan dra alene. svigermor og min mormor har vært med meg endel, men jeg liker ikke å mase sånn på dem heller.

i morgen skal vi nok en gang på sykehuset. da skal vi først ta synstest, så inn til lege, deretter til fysioterapeut. jeg spurte sambo om han kunne bli med, men han vil ikke ta seg fri fra jobb "igjen". det begynner å bli ganske slitsomt å være på sykehuset hver uke, men det forstår jo ikke han som ikke er der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet han har krav på fri, men han synes det er ekkelt å spørre seg fri hele tiden.

Skrevet

ingen som kan svare meg?

Skrevet

Jeg vil vel ikke kalle det pysete, men tenker at du kanskje burde blitt vant til å være på sykehuset med babyen siden dere har vært der så mye. Jeg skjønner også at mannen din synes det er litt unødvendig å måtte be seg fri fra jobb hele tiden. Kanskje dere kunne bli enig om at han skal være med annen hver gang?

Men hva er grunnen til at du ikke vil gå alene? Er det resultatene som skremmer deg eller er det hele settingen med sykehus o.l.?`Snakk i så fall med mannen din om det, så kanskje han skjønner deg bedre.

Skrevet

det er både hva resultatene blir, og alt rundt sykehus. vi sitter der mange timer hver gang, og det tar på å sitte der alene. så synes jeg det er greit og oppleve disse tingene sammen med sambo så han forstår hva jeg prater om når vi er hjemme. tar på og måtte fortelle alt om igjen hver gang til alle sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...