Lille nuffe Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Har bestemt oss for å spise masse salat i vår, men må jo variere litt.. Er litt tom i toppen, er det noen som har noen tips? Kan jo dele en "oppskrift" som vi er veldig glad i.. Mariner pasta i fransk dressing(kokt og avkjølt pasta), bruk ruccola, masse mais, feta ost, agurk, soltørket tomat og strimler av spekeskinke. Bruk lettrømme som dressing. NAM,nam..
timu Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 ......og cherrytomat, kylling,(varm/kald), brødkrutonger, rødløk, squash, pesto, coscos..massssse muligheter!! server gjerne med nystekt brød, kanskje focaccia?
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 bruk sånn sweet chili saus som dressing, evt bland både rømme og denne sausen.. kanooongod dressing om man liker dte litt sterkere:) rømmen gjør den mildere! brune bønner er godt. rå løk.. ja.. ellers det vanlige:P
Mammasin Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Bulgur, bladpersille og sitron. Bland med hva du vil:-)
Mammasin Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 :-) Det er små korn man kjøper i poser, litt likt couscous om du vet hva det er. (hvete tror jeg..) Enkelt å lage og overraskende smak, jeg kjøper det oftest på innvandrerbutikker men tror vel det er vanlig i kjedene nå også:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå