Tomine is my star Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Noen som vet hvor lang tid det tar sånn ca når man har bestilt varer derfra?
Gjest Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Jeg fikk min mascara rekommandert etter 4 dager. Fortere kan det vel ikke gå fra Japan.
Tomine is my star Skrevet 15. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2008 Det var fort ja.... Har bestilt parfyme for 2 uker iden,men ikke fått noe enda..
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Bestilte for 2 1/2 uke siden jeg, pakken kom til norge forrige uke, men de klarer ikke å få den hit, den er visst på sightseeing rundt omkring i midt-norge ;( Du kan spore pakken på posten.no.
Gjest Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Koster parfymen over 200kr? Husk at den da står i tollkø.
Tomine is my star Skrevet 15. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. april 2008 Det kom på 214,- med porto,må den gjennom toll da?
Gossip Girl Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 Tror det tok ca en uke for min del. Bestilte parfyme, og måtte betale toll. Ganske surt egentlig, men dette var en parfyme jeg har lett etter i årevis og jeg eeelsker den, så det var verdt det :-) Forenklet tollbehandling er standard 97 kr + så så mange prosent av beløpet varen kostet. Så hvis man likevel skal betale toll, så bør man bestille masse samtidig så man slipper det engangsbeløpet på 97 kr ved hver eneste bidige forsendelse! Det er i hvertfall min erfaring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå