Gå til innhold

Leveringstid fra strawberrynet??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor lang tid det tar sånn ca når man har bestilt varer derfra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk min mascara rekommandert etter 4 dager.

Fortere kan det vel ikke gå fra Japan.

Skrevet

Det var fort ja.... :)

Har bestilt parfyme for 2 uker iden,men ikke fått noe enda..

Skrevet

Bestilte for 2 1/2 uke siden jeg, pakken kom til norge forrige uke, men de klarer ikke å få den hit, den er visst på sightseeing rundt omkring i midt-norge ;(

Du kan spore pakken på posten.no.

Skrevet

Koster parfymen over 200kr? Husk at den da står i tollkø.

Skrevet

Det kom på 214,- med porto,må den gjennom toll da?

Skrevet

Tror det tok ca en uke for min del. Bestilte parfyme, og måtte betale toll. Ganske surt egentlig, men dette var en parfyme jeg har lett etter i årevis og jeg eeelsker den, så det var verdt det :-) Forenklet tollbehandling er standard 97 kr + så så mange prosent av beløpet varen kostet. Så hvis man likevel skal betale toll, så bør man bestille masse samtidig så man slipper det engangsbeløpet på 97 kr ved hver eneste bidige forsendelse! Det er i hvertfall min erfaring.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...