trallatausa Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Hei! her ser det ut som det er mange som har peiling! Så håper at noen kan forstå dette... Jeg å sambo begynte å prøve i desember, men fikk TR 26. Så 4 uker senere fikk jeg en lett blødning, meir rosa egentlig, som varte såvidt en dag. 2 uker og 3 dager senere kom en dag til med lett blødning, denne mer brun. Midt i mellom desse kom symptomene,kvalme, sykt ømme bryst, tissetrang hele tiden. Dette varte i nesten to mnd. Tok test på test, men alle har vært neg. Tok test hos legen også. Fikk "normal" mens 5,5 uker etter siste blødning. Men har plutselig nesten ingen verk eller noe, helt annerledes enn jeg er vant til, syklusen min er normalt på ca 53 dager. har fortsatt ekstrem tissetrang, gjerne 5 ganger i timen, neg test for urinveisinfeksjon. hjelp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå