Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt med grøt for en måneds tid siden, og bæsjen har jo blitt litt hardere. Noen ganger gråter han når han bæsjer, i dag hylskrek han...skjønte hvorfor når jeg så størrelsen på den bæsjen, stakkar lille gutten min. Gir ham malt i melka (kun mme), er det noe annet jeg kan gjøre for å forhindre så hard bæsj? Blander vi grøten for tykk? Han liker ikke sviskesaft. Bæsjer en gang hver dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner igjen beskrivelsene ja!

Jeg begynte med 1 ts extra virgin olivenolje i kveldsgrøten, det hjalp! Ga malt i tillegg. Sluttet så snart magen ble vant til fast føde.

Pass også på å få i han masse veske.

Skrevet

Takk for tipset, skal prøve olje i grøten i kveld...har en annen type matolje, men det går vel fint?

Drikker fortsatt en del melk, og har sånn smått begynt å gi litt vann, men foreløpig er han ikke så begeistra ;-)

Skrevet

ville forsøkt å få tak i extra virgin. Det er visst noe med det sunne fettet. :o)

Skrevet

Ok, da har jeg bestilt extra virgin av min kjære ;-)

Skrevet

Det er faktisk kaldpresset rapsolje som er det beste å gi.

Ellers kan du prøve med linfrø i maten. Ca.1 ts

Skrevet

Bland i malt i grøt og melka.Eneste som hjelper her:) min gutt får mye fruktmos,tror det også hjelper.Men malt bruker jeg hver dag

Skrevet

Bruk mer malt i melka. Vi hadde også samme greia her, og måtte øke mengden malt. Da ordnet det seg=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...