petite fleur Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Har begynt med grøt for en måneds tid siden, og bæsjen har jo blitt litt hardere. Noen ganger gråter han når han bæsjer, i dag hylskrek han...skjønte hvorfor når jeg så størrelsen på den bæsjen, stakkar lille gutten min. Gir ham malt i melka (kun mme), er det noe annet jeg kan gjøre for å forhindre så hard bæsj? Blander vi grøten for tykk? Han liker ikke sviskesaft. Bæsjer en gang hver dag.
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Kjenner igjen beskrivelsene ja! Jeg begynte med 1 ts extra virgin olivenolje i kveldsgrøten, det hjalp! Ga malt i tillegg. Sluttet så snart magen ble vant til fast føde. Pass også på å få i han masse veske.
petite fleur Skrevet 15. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2008 Takk for tipset, skal prøve olje i grøten i kveld...har en annen type matolje, men det går vel fint? Drikker fortsatt en del melk, og har sånn smått begynt å gi litt vann, men foreløpig er han ikke så begeistra ;-)
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 ville forsøkt å få tak i extra virgin. Det er visst noe med det sunne fettet. )
petite fleur Skrevet 15. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. april 2008 Ok, da har jeg bestilt extra virgin av min kjære ;-)
Gjest mphs Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Det er faktisk kaldpresset rapsolje som er det beste å gi. Ellers kan du prøve med linfrø i maten. Ca.1 ts
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 Bland i malt i grøt og melka.Eneste som hjelper her:) min gutt får mye fruktmos,tror det også hjelper.Men malt bruker jeg hver dag
Prøvigjen Skrevet 16. april 2008 #8 Skrevet 16. april 2008 Bruk mer malt i melka. Vi hadde også samme greia her, og måtte øke mengden malt. Da ordnet det seg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå