Smånetta 14.mai Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 I min familie snakker vi om at før man blir syk, vet kroppen at den trenger næring så man spiser mer... Noen som har hørt dette? Det slår nesten aldri feil med meg. I dag er jeg så sulten at det er tullete. Må si jeg håper heller at jeg føder snart enn at jeg blir syk. (Kan selvfølgelig være jeg bare er litt ekstra sulten fordi jeg er gravid, men i tegnletingens navn...)
jente2008+septemberbaby2011 Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Hei :-) Jeg ble kraftig syk for 1 ukes tid siden, og la faktisk merke til at jeg spiste mindre dagene før. Men jeg følte også på kroppen at jeg var uggen, og på vei til å bli dårlig. Etter at jeg nå har blitt litt bedre, spiser jeg som en hest, for å "ta igjen" det forsømte ;-) Apetitten er på topp kan man si! Satser på du bare er sulten rett og slett! :-) at kroppen bygger opp næring, energi og styrke til fødsel, og ikke eventuelt sykdom. Lykke til, håper du ikke blir syk hvertfall :-)
mastermind Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Håper det er noe i dette med å spise seg opp. Har spist som bare det de siste dagene. Enten fordi noe er på gang, eller bare fordi jeg går hjemme og kjeder meg... Kjenner etter alle tegn... Leste forresten et sted at man får større søtbehov når det nærmer seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå