Gå til innhold

Er det noen Trondheimsfrøkner med termin i oktober her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært hyggelig å vite om noen flere "her oppe" som skal ha småttis i oktober (",)

Har termin 28. okt, første barnet vårt. Jeg er 28 år og jobber i finansnæringen.

Hva med dere?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :-)

Jeg er 23 år, har termin 11 oktober foreløpig :) Bor på Hitra utenfor Trondheim! Venter første barn med samboer :)

Skrevet

Koselig (",) Stas å ha litt kontakt med noen som er i samme område synes jeg iallefall!

Alt gått bra så langt? Jeg er såååå sulten på å begynne å handle litt...er jo så mye koselig å få kjøpt!

Skrevet

Ja, har egentli ikke hadd noe å klaga over nei :) du da?

Vet du om du får gutt lr jente? Skal på ul 14 mai vi, håper at de ser det da :) Har veeeldig lyst til å handle jeg også, men er litt tidlig enda syns jeg..

Skrevet

Vært ganske så trøtt og kvalm, men gått sykmeldt et par uker, så da er det litt lettere. Håper å være tilbake på jobb fra mandag (",) Vet ikke kjønn enda nei, skal på privat ul på mandag, er vi veldig heldige ser vi det da, men det er litt tidlig (13 uker), så det er ikke alltid de ser det da.

Vært og sett på vogn og nesten bestemt meg, jeg er litt sær på sånt så jeg ville begynne tidlig for å være sikker på å finne en jeg virkelig vil ha (",) Er jo litt bestillingstid også, så jeg kommer til å bestemme meg og bestille i begynnelsen av mai. Er forsåvidt litt tidlig, men skulle vi være uheldige og det går galt denne gangen kommer vi jo til å prøve igjen med en gang (",)

Ellers venter vi med det meste til vi vet kjønn, litt mer praktisk sånn ;o) Vogn vil jeg ha i mørkeblå uansett kjønn, så den er liksom grei.

Skrevet

Jeg har sett litt på vogn selv, men skal til byen en dag å se i butikkene.. ser litt bedre hvordan de er der :) hvilken vogn skal du kjøpe da? Har lyst til å begynne å handle litt utstyr jeg, det er jo litt de trenger å vi har ikke noe fra før så :)

Skrevet

21 år :) venter første i oktober. Gleder meg masse. Men føler meg litt "alene" siden ingen av vennene mine har barn eller venter.

Men det går seg vel til :)

Skrevet

Jeg er snart 26 år, har foreløbig termin 29 oktober. Er usikker på når siste mens var så jeg får ultralyd tidligere for å få sikrere termin. :) Er min og samboers første. Gleder meg over dette mirakel som vokser i magen min. :)

Skrevet

Heisann!

Jeg og mannen min venter vårt 2. barn 6. oktober - har en på to år, så skal bli spennendes med en til.

Ellers er jeg 29 år, kommer opprinnelig fra Sørlandet men jobber på univeristetet :)

Skal bli koselig å bli kjent med dere etterhert, kjekt å ha noen i samme situasjon å diskutere graviditet med!

Skrevet

Hei

Jeg har termin (foreløbi 3 oktober) Skal ha UL om 2 uker, så lurer på hva de finner ut da:) Er også usikker når jeg hadde siste mens, så er ikke 100% sikker på den jeg har nå.

Er 22år, opprinnelig fra Helgeland... men jobber og bor i Trondheim, sammen med samboer.. venter nr 1 :)

Skrevet

Det skjønner jeg godt, kikket litt på nett først, men umulig å få et godt inntrykk før en ser dem "live" (",)

Vi er ganske sikre på å kjøpe Emmaljunga Mondial Duo i navy-fargen. Den har så mange smarte løsninger, bagen er stor og god og ikke så fryktelig tung. Skal en tur til for å se på litt flere for sikkerhets skyld, men blir overrasket hvis vi ikke ender opp med den (",)

Like greit å begynne å småshoppe litt tidlig tenker jeg, er som du sier masse de skal ha, også er det jo litt morsomt å fordele innkjøpene litt utover, så varer shoppegleden lenger, hehe

Skrevet

Så koselig å vite litt om flere "oktobertrønderbabyer" (",)

Jeg kommer opprinnelig fra Østlandet jeg, men havnet her pga studier for 7 år siden og har blitt her siden!

Må le litt av tanken på at jeg får en baby som sier "Æ" og "vil itj", men det går seg vel til!

Skrevet

Hey! Jeg er 23 år, bor i trondheim, og skal ha mitt første ca 20.oktober:) gleder meg noe helt sinnsykt:)

Kanskje vi kunne møttes en gang på kafe eller noe?:)

Skrevet

Hei:)

Jeg er (hele) 34 år og venter min første:) Foreløpig termin 19.Oktober. Er fra Bergen og bor her fortsatt, men planer om å flytte oppover så snart babyen er her:) Min samboer jobber der og pendler for tiden opp og ned. Jeg er i full jobb her, men passer godt å flytte på seg når jeg likevel er i permisjon. Håper på å bo sentralt i Trondheim by:)

Jeg var på tidlig UL i forrige uke og alt ser bra ut:) Skal på ordinær UL 15.mai og da ønsker vi å få vite kjønnet! Gleder meg masse:D Ikke begynt å handle noe enda, men frister nok mer og mer:)

Skrevet

Hei hei,

jeg venter min første 11. oktober (får se hva det blir etter UL i mai da ;-) ). Er 29 år og bor i Trondheim. Artig og se at vi er så mange trøndermammaer her (selv om jeg må innrømme at jeg er innflytter, men har bodd ti år i byen nå...) :-D

Skrevet

Hei

Jeg er 28 år og venter mitt andre barn 2. oktober. Har en gutt fra før som blir 2 år til sommeren.

Jeg kommer fra Nord Trøndelag men har bodd i Trondheim siden 1999 da jeg flyttet hit pga studier.

Skrevet

Hei; vi har samme termin :-)

Jeg er 30 år og har for tiden fødselspermisjon fra lærerstudiene. Vi får to tette, blir 18 mnd mellom nr 3 og 4.Kjempespennende! Vår eldste er 11 år og nr 2 er 7 år.

Skrevet

Hei!

Er 28 år og venter vårt andre barn 7. oktober. Nr. 1 blir 2 år like før termin.

Bor i Trondheim. Gøy å se at det er flere her:-)

Skrevet

Hei:)

jeg er 25 år og er gravid for første gang. Foreløpig termin 2. oktober:)

Skrevet

Hei å Hå:) så artig å se at det er så mange fra trondheim her.

Selv er jeg 26 år og har foreløbig termin helt i starten av oktober.

Første gang for meg og samboern!

Skrevet

Jeg venter i oktober, har en på 15 mnd fra før.Termin er 20 okt.

jeg er 25 år, bor på Ranheim med samboer.

Skrevet

Hei!!!

Jeg er 32 og bor i Trondheim. Har ikke fått termin enda men blir trolig i slutten av september/begynnelsen av oktober. Var for tidlig å sette termin da jeg var på ultralyd forrige uke så fikk ny time 8 mai. Venter mitt første barn... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...