Gå til innhold

Kommer dere presis til avtaler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir bare så lei og frustrert av å vente på elle andre!!! Har alltid vært nøye på tiden, og er faktisk alltid presis til avtaler. Klart det er mye forberedelser, men det skulle bare mangle at man ikke holder avtaler.. har en baby på 2 mnd, pluss en på 1, 5 år (bhg på han). Sover de på den tiden, eller pleier å spise ,drar jeg gjerne en stund før, og går tur i området, ammer i bilen osv.. Og klart det går an å få en bæsjebleie når man er på vei ut, men det tar jeg jo høyde for!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg pleier å sørge for å heller være 5 min for tidlig enn for sent. Irriterer meg grønn over venner som aldri klarer å komme tidsnok.

Skrevet

jer er også en av de som er punktlig til enhver tid. Liker å være tidlig ute, og som du sier - gjør noe imens.. Har en svoger og svigerinne som alltid er sene. Dette også før de fikk barn. Nå har de to, og er bare mer og mer sene.. Vi derimot er alltid på plass 5 min før til alt. Hadde ikke hatt samvittighet til å komme sent jeg. Da skulle jeg hatt en veldig god grunn =)

Skrevet

rekner med at vi aldri kunne ha vært venner.

er alltid sein.

Skrevet

hehe, jeg er også en av de som alltid er på tiden eller helst før. Har aldri skjønt hvorfor det er så vanskelig å komme på tida. Etter at jeg fikk barn så har det vel hent et par ganger at jeg har kommet 5-10min for sent, men da ringer jeg og sier i fra, siden venninna mi er like punktlig som meg:) Det værste jeg vet er de som alltid er forsinket og i tillegg ikke gir beskjed.

Skrevet

kommer bestandig 5 min før- haaater å vente på andre som er sen. Min søster er verdens tregeste person, lærte tidlig at jeg aldri skulle bli som henne:-) Selvfølgelig måtte jeg gifte meg med en som aldri kommer til avtalt tid!!!

Skrevet

Jeg kommer sjeldent eller aldri tidsnok.. hehehe, er alltid 10 min etter skjema. Hjelper ikke om jeg begynner å forberede tidligere heller, er alltid noe jeg glemmer og jeg er et stooort surrehue.

Men alle mine venninner er klar over det så de tar det ikke så tungt om jeg kommer kvarter for sent :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...