Mosepjusk Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Når begynner dere å vaske klær, laken, dynetrekk osv?? Er så usikker på når jeg skal starte... Er bare 31 uker på vei enda, men formen har ikke akkurat blitt bedre den siste tiden, og det er jo greit med alt som er gjort... Synes dere det er for tidlig??
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Neida, tror jeg starta omtrent på den tida...det tar jo litt tid å få alt klart, og jeg tenker at om fødselen plutselig starter så skal jeg ikke få panikk fordi det ikke er klart hjemme:)
Gutt igjen*på overtid* Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Jeg synes ikke det er for tidlig, og noe må man jo ta seg til. Men hvis du ikke er i form og kunne tenke deg å utsette det litt til, så kan det hende det er like greit. Jeg er nå fem dager over termin og har vært ferdig lenge. Skulle gjerne hatt sånt å dillet med nå, for nå er formen på topp igjen også :-)
Mosepjusk Skrevet 15. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2008 Da tror jeg nesten jeg skal begynne sånn litt i det små her, kjedelig dersom fødselen plutselig setter i gang i de nærmeste ukene og ingenting er klart og, selv om det virker som junior ikke akkurat har tenkt seg noe sted med det første! Hvor vanlig er det at man får en baby som ikke passer i str 50 forresten? Har fått beskjed om at det IKKE er noe lurt å kjøpe mye i den str...
Gjest Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 "Alle" passer jo det, det er bare det at det er den størrelsen som de vokser fortest ut av.
Ned 20,4kg.. Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Jeg er førstegangs så har ikke hatt noe i hus fra før av, men straks jeg begynte å få ting i hus så vasket jeg det for å fordele "jobben" utover så jeg slapp alt på en gang.. Synes det var deilig og passet perfekt til meg. Dersom jeg kjøper nye klær til den lille (noe jeg gjør innimellom) så vasker jeg dem nesten samme dag... Greit det som er unnagjort..
Lynnen Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 Min brukte str 50 til han var ca. 2 mnd tror jeg.. var irritert jeg, for at vi ikke fikk et eneste plagg i 50 i gave, bare 62!! Det brukte han ikke før han var 5-6 mnd gammel... denne gangen har vi kjøpt inn masse.. det er så irriterende å ikke ha nok!
♥Mammatil3små♥ Skrevet 15. april 2008 #8 Skrevet 15. april 2008 Jeg har også begynt å vaske... Er i uke 33... Førstemann kom i uke 37,så hvis d blir litt før termin denne gangen også, så syns jeg d er greit å ha ting klart... Og er i bedre form nå enn jeg har vært på lenge,så da er d bare å utnytte;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå