Gå til innhold

Dere flinke jenter, hva gjør jeg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer ikke inn på "din egen side".. det står noe error eller noe.

hva gjør jeg??

Jeg skal ha bort at jeg ruger på 2, fordi jeg har fått mens og alt er bare dritt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fatal error: eZ publish did not finish it's request

The execution of eZ publish was abruptly ended, the debug output is present below.

dette får jeg opp??

Skrevet

Har vært der, men det er bare profilen min, der får jeg ikke gjort om dette dessverre.. hmmm

Skrevet

Send mail til webmaster. Da skal de fikse det kjapt.

Men tullemor.. dette var virkelig triste nyheter. Trodde du skulle få det til nå. M>en det kan jo være håp enda, siden du satte inn to egg.

Store klemmer

Skrevet

Hei du... jo satte inn to men så mye som jeg blør nå og negativ test er det over.. så da er det bare å vente til dette helvete er over for å høre når jeg kan starte på mitt 5 forsøk. .

Håper alt er bra m deg!!

Skrevet

Uff... følger med på deg, selv om vi ikke snakker noe særlig. Du har en flott innstilling, tullemor. Tenker på neste forsøk før du er "ferdig" med dette. Selv er jeg to dager over tiden, men det har vært litt småkaos her, så det er grunnen regner jg med. Fått neg test.

Skrevet

Har sendt deg en pm doffine..

Skrevet

Gå på google og søk på barnimagen. Da trykker du på din side så kommer du inn. Jeg pleier ihvertfall det :-)

Skrevet

jeg sendte mail til webmaster, de fiksa det tvert, ikke hatt det problemet i ettertid..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...