giggsi Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Skal på første trening etter jeg fikk barn.Gruer meg til å se hvor dårlig kondis jeg har.Og gruer meg til gangsperr i morgen.
* 5 om dagen * Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 kke til :-DD og ikke sikkert det er så dårlig stelt som du tror, du har vel ikke sitte på rompa hele tiden?? hehe... men litt lemster blir du nok.....(ikke sikker bare litt heller..hehe )
giggsi Skrevet 15. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2008 Det gikk mye bedre enn forventet.Jippi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå