♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Altså at salaten er middagen, jeg bruker: Grønn salat, pasta, ost, skinke/kalkun, Fersk champingon (hehe, skrives vel ikke slik men) agurk og dressing.
M by M Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Hender jeg har i blomkål om det er til hverdags.
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 15. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2008 mais er også godt, men det liker ikke mannen min
Gjest Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 jeg bruker masse tomater... det syns jeg er så godt
Vesle mor Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Salat, tomater, agurk, mais, sopp, fetaost, stangselleri.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Ruccola blandet med annen grønn salat, sukkererter, cherrytomater, mangobiter, ristet hvitløk og solsikkefrø, bacon eller kylling:-) Deilig med ferske urter i youghurt eller rømme, og hvitløk blandet inn:-) Hjemmebakte rundstykker til er snadder:-)
meg & to små vampyrer Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 Avokado, kikerter, soltørkede tomater, spirer, ananas...
Gjest Skrevet 15. april 2008 #8 Skrevet 15. april 2008 Isbergsalat, Agurk, Mais & Paprika. Skulle gjerne hatt tomat også, men da griner mannen på nesa så jeg har avogtil cherrytomater på et fat ved siden av. Noenganger har jeg ost, skinke, pasta oppi salaten. kommer an på hva middagen er =)
cherry coke Skrevet 15. april 2008 #9 Skrevet 15. april 2008 Litt blandet salat (isberg, ruccola etc.), agurk, tomat, løk, olje , pepper og litt timian. Bruker ofte fetaost i ogå.
meg & to små vampyrer Skrevet 15. april 2008 #10 Skrevet 15. april 2008 Spinat har jeg også i ja. Hvertfall nå for tiden:D
Gjest Skrevet 15. april 2008 #11 Skrevet 15. april 2008 Isberg eller lulu salat, mais, tomat, agurk, paprika, feta ost, pinje kjerner, og av og til rødløk... mmm....
Gjest Skrevet 15. april 2008 #12 Skrevet 15. april 2008 Ja, også enten kylling eller pasta og skinke:)
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 15. april 2008 #13 Skrevet 15. april 2008 Hjertesalat rødløk eller vårløk tomater agurk Ost mais egg bacon kylling Pasta skruer
Hyacinth Bucket Skrevet 15. april 2008 #14 Skrevet 15. april 2008 Trippelsalat Mais Rødløk Ristede pinjekjerner Reddiker Avokado Oliven Fetaost Krutonger med hvitløk og urter Cherrytomater Sukkererter Agurk Kyllingfilet (hvitløk og sitronmarinert) Fransk dressing Provancekrydder Maldonsalt Pepper Får mye skryt for denne ;-)
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 15. april 2008 Forfatter #16 Skrevet 15. april 2008 Da bærer det rett på matbutikken å handle inn til salat til middag mmmm
Saftsuse 84 Skrevet 15. april 2008 #17 Skrevet 15. april 2008 Rød og grønn Lollo, kanskje litt rucola, eller bare isbergsalat... rød og gul paprika, agurk, cherry tomater eller spanske tomater, ananas, mango, stjernefrukt, pastasløyfer og apetia feta sack paprika og soltørket tomat. Serveres gjerne med en dressig og hvitløksbaguetter. MMMMMMMMMMMmmmmmmmmmmmmmmmm
Lekamøia Skrevet 15. april 2008 #18 Skrevet 15. april 2008 Hvis salaten skal være middagen, blir det ofte denne pastasalaten som er mettende: - helkornspasta i skruer ellet skjell - soltørkede tomater - grønn pesto - ruccolasalat - fetaost - masse finhakkede, friske urter I dette blander jeg følgende som jeg har stekt i oljen til de soltørkede tomatene: kylling, pinjekjerner, masse vårløk og hvitløk. Serveres med spelt-rundstykker og hvitløkssmør (1 pk bordsmør der du rører inn finhakket hvitløk, noen dråper sitron og masse friske urter som feks gressløk eller dill) Nam, nam!
Mammasin Skrevet 15. april 2008 #19 Skrevet 15. april 2008 :-) Svarte akkurat på et annet innlegg om dette, men kan jo si det her og!! Fordi det er så digg. Jeg pleier å koke bulgur til. blander det jeg har av grønnsaker og har i 2dl avkjølt bulgur. Sitron og pepper er godt Spekeskinke er veldig godt i.
Trulte76 Skrevet 15. april 2008 #20 Skrevet 15. april 2008 mener du salat til middag men ikke tilbehør? da bruker jeg pasta, ost i terninger, paprika, mais, agurk, løk, kylling, (grønn salat av og til, men ikke alltid) Så har jeg majones og rømme blandet sammen å rørest nedi salaten, kan ha litt hvitløk i majones/rømmeblandinga også.. servere jeg med bagyetter e.l til
Gjest Skrevet 15. april 2008 #21 Skrevet 15. april 2008 isbergsalat cherrytomater ananas rødløk svartoliven fetaost skinke/kylling/tunfisk mais kokt egg pasta sitronpepper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå