håpogtro Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Hallo igjen ! Siden vi har bestemt oss for å prøve å få søsken til datteren vår :-) , må spiralen bort ! Noen som har erfaring mht fjerning av hormonspiral ? Tar det lang tid før man kommer i syklus igjen, noen som har blitt gravide fort, eller tatt lang tid ? Noen som har opplevd komplikasjoner i forb med fjerning ? Har bare hatt spiralen et par, tre måneder, vet ikke om det har noe å si ?
Gjest Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Ikke noe problem for meg å fjerne spiralen. Merket det ikke i det hele tatt. Hadde hatt den ca 1 år. Ble så raskt gravid at jeg egentlig ikke trodde det var sant. Fjernet den 13 august og beregner termin fra 28 august. Vi må være ekstremt fruktbare tror jeg. Syns vi har vært heldige. Lykke til! Det går sikkert bra. :-)
håpogtro Skrevet 15. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2008 Oi, det var raskt ja :-) Håper jeg kan være like heldig....
marien - FØDEKLAR! Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Jeg fjernet spiralen etter 3 år den 12.januar og testet positivt 14. februar:)
Mummimamma:-) Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Jeg tok ut hormonspiralen i beg av november, ble gravid i mars. Fikk først en falsk mens, så en ordentlig en mnd senere. Med de to første ble jeg gravid med en gang, så kanskje spiralen gjorde det bittelitt vanskeligere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå