Gå til innhold

Hvilke unnskyldninger bruker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Off, har begynt med denne kvalmen.Gått ei lita veke nå, å er stort sett kvalmen hele tiden.Orker ikke så mye før jeg må legge meg ned.Hva skal jeg si til de rundt meg(familie og venner)?Kan jo ikke gå rundt å si at jeg har vondt i hode i mange veker.Er jo litt tidligt å slippe gladnyheten.Hva sier dere andre som sliter med formen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker ingen unnskylding. Jeg er også utrolig kvalm, og synes det er så rart at når man er blitt gravid skal alt være så hemmelig. Jeg liker å være ærlig . Jeg sier det som det er, jeg er gravid, men det er tidlig ennå så mye kan jo skje. Da skjønner også familie og venner hvorfor jeg er litt utafor om det skulle gå galt:::)))

Lykke til ::))

Skrevet

Vet ikke hvor mange uker du er på vei, men bare si det som det er. De to siste gangene har jeg ikke hatt valg, sagt det i uke 7. Folk har sine mistanker og skjønner det fort allikevel.

Skrevet

Hei! Enig med dere.. Jeg har fortalt det til nærmeste familie, venner og jobb.. Skulle det gå galt så vet dem som står deg nærmest om det. Å det kan være utrolig godt hvis man skulle være så uheldig. Snakker av erfaring :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...