Gå til innhold

Hva er den beste ferdig pizzaen dere har smakt???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det latmanns middag i dag. Ferdig pizza.

Syns Pepperoni Grandiosa er god å den Pariser Pizza'n, men er så mange å velge i mellom. Å kunne tenkt meg å prøve noen annen for en gangs skyld..

Noen som har en bedre til forslag???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes den Milano pizzan kan være god, litt sterk menne - i hvertfall for meg!

Skrevet

La Mia Pizzerias Bologonese er namnam, og eneste ferdigpizza jeg har likt skikkelig. Men den selges ikke over alt. Finnes en med spinat og kylling og som er god men husker ikke hva den heter, men den er mer vanlig i kjøledisken.

Skrevet

Ikke sikkert vi har samme smak på pizza da, for jeg klarer ikke den pariserpizzaen ;-) Men jeg liker godt den lille capriccosaen....hvilket merke er det igjen? De har i alle fall en som heter Milano (også god) og pepperoni (jammen meg god den også, he he).

Skrevet

Dr.øtker(sånn det skrives?) Den men peperoni.. Nå fikk jeg lyst på den;P

Skrevet

De som har tynn bunn og mye hvitløk er best. Dr.Oetker er bra.

Skrevet

smakte på en pizza til lunch i går. Dr, Oetker med skinke, men tror di hadde noen klatter med en eller annen saus på. Var god i starten, men ble kvalmende etter en stund...

Ja det capricosa til Pizza Orginale er god, men da må gubben få 2 av den . :-)

Skrevet

dr.oetker pizza mozarella er verdens beste.. nammnamm

Skrevet

Grandiosa sin taco-pizza. Ta på litt ekstra løk, så blir den god som gull :-)

Skrevet

"hot Rund En " fra Terina, den med kjøttboller er best. NAm-nam... :)

Skrevet

Å nå kom jeg på at jeg har lyst på pizza igjen etter mine kvalme gravid uker... :D

Restorante Mozarella tror jeg den heter...

Skrevet

Når vi skal ha ferdigpizza brukser vi Grandiosa Taco og har på mais, og gjerne litt ost og skinke, og tacosaus når den er stekt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...