Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Ta bussen bort til butikken å hente de sinnssykt tøffe genserene jeg har bestilt 1334, og samtidig rekke bussen tilbake og dra til byen for å kjøpe kvalmestillende 1348? hmz hmz. ja og forresten skal jeg møte svigermor idag. noe jeg har gjort nesten hver dag de siste ukene. jeg sverger, jeg hadde et liv før i tiden ;-)
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 det går vel fint, er du ikke supermann da? eller var det supermamma? hihi=) travel jente, du=)
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Ja altså jeg stresser nok ekstra mye fordi jeg la meg nedpå ved siden av jenta i 08tiden idag og sov til 11. så hehe derfor har jeg dårlig tid. men problemet er om bussen herifra er forsinket, what the fuck gjør jeg da. hm mh. vil ha genser!
meg & to små vampyrer Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Hei, nå kupper jeg tråden din! Har det skjedd noe hos deg? Jeg har smerter, men ingenting annet. Utålmodigheten vokser for hver dag, Hmpf.
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Ja, jeg TROR jeg har mensen! hahaha! :-D Er ikke helt sikker men heller litt mot det. Har jævlig vondt i venstre eggstokk tror jeg. Og er dårlig i ryggen :-( Hvor mye "over" er du nå ?
meg & to små vampyrer Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Tror? Merker du ikke det? eller var et skriftlig ironi nå... Er bare på dag 32, så egentlig ikke noe å mase om da. Men puppene er ømme og stikker litt sån til og fra nedi magen.
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 Hahaha, jo men det er ikke sånn som det pleier, det er likso mer enn spotting men ikke sånn det pleier (noe jeg kanskje bør være glad for?) - derfor vet jeg ikke, hehe. Jeg har skitvondt i den ene puppen bare. kjennes ut som den står som en planke
meg & to små vampyrer Skrevet 15. april 2008 #8 Skrevet 15. april 2008 Hmmm. Mystisk. Kanskje du bare spotter frem til det begynner?
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 15. april 2008 #9 Skrevet 15. april 2008 Det hørtes utrlig gøy ut Kanskje jeg skal ha mensen i 3 uker nå. Hadde vært koselig !!
meg & to små vampyrer Skrevet 15. april 2008 #10 Skrevet 15. april 2008 He he, ikke klage, husk at du snakker med the one and only blødningsmonster som blødde i 10,5 mnd i strekk;)
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 15. april 2008 #11 Skrevet 15. april 2008 Herregud hvordan klarte du det?? Var det ingen som gjorde noe ??
meg & to små vampyrer Skrevet 15. april 2008 #12 Skrevet 15. april 2008 Hvordan jeg klarte det? Nei, man kan jo ikke gjøre så mye, må jo bare håper at hver dag er den siste. Det var en fæl hormonspiral inne i bildet i 6 mnd, men legen nektet å ta den ut før jeg hadde hatt den der i minst 6 mnd. Og ellers så sa de at jeg fikk håpe det ga seg snart...
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 15. april 2008 #13 Skrevet 15. april 2008 Ja det var jo ålreit av de. Kan legen virkelig NEKTE å ta ut en spiral? Hva med deg da? Sikkert ikke så koselig å blø hver dag i 10,5mnd!! Fikk du ikke cyklokapron osv? Jeg HÅPER jeg har mensen nå da, det finner jeg jo fort ut om 5 dager. Da skal jeg prøve som et uvær, høhø, men tror nok ikke det klaffer før juni, og det passer jo bra, sant? ;-)
meg & to små vampyrer Skrevet 15. april 2008 #14 Skrevet 15. april 2008 Cyklokapron har spm sagt ikke spes mye virkning på meg. Nei, det var slitsomt i de mnd, spesielt siden det var hele permisjonen med lille vampyr og vi egentlig skulle ha kost oss. Ja juni er jo bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå