Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neon som vet om noen butikker som selger fine 17. mai- klær til baby- gutter? Må ha størrelse 56.

 

Bor i Lillestrøm- området, men tar gjerne i mot tips om div. kjedebutikker som selger finklær også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har det ikke kommet en "ny" baby/barne klær butikk ved Rema 1000 i lillestøm? hvis jeg ikke husker helt feil.. også var det jo en kles butikk ved martins der før.. vet ikke om den er der enda da...

Skrevet

Exit har skjønne bunader til gutte-bebis.. :)

Skrevet

Enig! De er helt nydelige!! :D

 

Her skal veslegutten matche mamma med bunad :)

Skrevet

Jeg har kjøpt exit-bunad med sko! Supersøt :-) Men fort deg... var tomt et par steder da jeg ville ha...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...