fire på rad Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Noen som har erfaring med bæresjal som kan anbefale ett? Blir helt sliten av å vurdere hva som er bra eller ikke i havet av sjal og har rett og slett resignert her..
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Jeg har vært like i villrede som deg, men har kommet frem til at vi begynner med en Moby Wrap (elastisk bæresjal) som koster 399,-. Ser komfortabelt ut når babyen er så liten, og med litt øvelse går nok knytingen bra etter hvert også. Pluss for at man kan knyte den ferdig på forhånd og ha den på seg når man drar ut, også putter man bare babyen oppi når det blir aktuelt å bruke den. Antakeligvis går jeg over til en Mei Tai når babyen blir litt større. Må ha noe å bære babyen i siden jeg vil ha en toåring løs ved siden av og trenger armene frie.
mto2 Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Eg har heller ingen erfaring, men har kjøpt MobyWrap. Gleder meg veldig til å bruke det.
Makko med to små gutter Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Jeg har også bestemt meg or en moby Wrap. Selvom de elastiske sjalene kan brukes kortere tenker jeg at det er greit å lære å knyte sjalet og putte ungen i etterpå, før man må knyte det "rundt barnet".
fire på rad Skrevet 15. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. april 2008 okay MobyWrap, hvem er det som produserer/selger den?
fire på rad Skrevet 15. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. april 2008 Ja, mange takk! Akkurat den type sjal jeg har sett for meg - hva slags farge har dere kjøpt? Har lyst på en lys en, men det er kanskje ikke så praktisk??
Gjest Skrevet 15. april 2008 #8 Skrevet 15. april 2008 Hvis jeg skulle ha kjøpt sjal var det den mobywrapen jeg hadde kjøpt, i sjokolade eller hva det var evt olivengrønn. Men jeg gikk for en mei-tai, denne gangen. Litt i samme fargene. Lyst er jo fint, men som du sier, mest sannsynlig litt upraktisk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå