Gjest Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 I helgen så snakket jeg med en vennine så kom vi inn på tema om hasj og barnehage, da fikk jeg vite at en barenehage likeved der jeg bor har en ansatt som røyker hasj mens hun er i barnehagen og jobber...!?!??! SÅ hadde en sagt til hun som jobba der om ikke de som jobber der merka lukta av henne, da hadde hun sagt at det var en til som også røyka mens hun jobba så det gikk greit liksom... Er det mulig?!?!?!?!? Takk og pris ikke barna mine går i den barnehagen og håper virkelig ikke noen røyker i arbeidstiden mens de passer mine barn.... Om de røyker får de gjøre det når de ikke har ansvaret for andre sine barn synes jeg... Er det noe man kan gjøre for å oppdage sånne og gi de sparken??? Sånne uansvarlige mennesker skulle aldri ha fått lov til å jobbe i barnehage spør du meg....
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Skal de røyke hasj får de nå gjøre det når de er hjemme og har sin egen fritid. sånt passer seg ikke på jobb, og ihvertfall ikke når man har ansvaret for barn!
Sjokoladekaka Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Det er ikkje lov å bruke noko form for rusmiddel i arbeidstida, så gje beskjed til kommunen om mistanke. Då ordnar det seg nok fort:)
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Uff,uff, har barnehagebarn begynt å røyke hasj nå.. My god they grow up fast.. Men sånn seriøst, jeg syns de kan bruke fritida si til det om de absolutt må blåse ut hjernen sin.
meg & to små vampyrer Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 De har jo ikke lov til å bruke rusmiddler på jobb da. samme som å drikke på jobb, ikke lov det heller. Så om det skjer, og om man merker det, så er det bare å melde fra om hvem og hvor...
Gjest Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Du melder fra til styrer og barnehagekontoret i kommunen. Det er jo helt uakseptabelt.
dritgrei hei hei! Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 Jeg hadde klikka i vinkel!!!!!!! Det der er så utrolig IKKE GREIT! Dop har ikke no med barn å gjøre! Jeg blir sur når de tar seg en prince mild i pausen liksom... (og ja jeg er en røyker... bare ikke akkurat nå) først må man ringe kommunen og si ifra, så må man ringe styrer å si ifra, også må man lage en hemmelig rassia så den det gjelder blir tatt med hasj i lomma..... dette kan ikke fortsette - det er jo unger det er snakk om. ingen hadde godtatt det om det var på en ungdomsklubb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå