babyfrøken *mamma* Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Hei! Gikk tilfeldigvis forbi en Vero Moda butikk igår, og på utsiden hang det noen veldig fine "lin-bukser" (ikke sikker på om det er lin, men litt grovt stoff som lignet), lav modell med bred STRIKK i livet! (",) Ikke funnet noen fine mammabukser, så jeg var veldig spent når jeg prøvde den, satt som et skudd, og magen har fritt spillerom; kjøpte likegodt to med en gang; en i offwhite og en i brun. Verdt å ta en titt! (",)
Makko med to små gutter Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Takk! Synes mange av disse mamma-buksene er HELT håpløse :-)
*Willow* Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 De buksene hadde jeg også tenkt å anbefale:) Kjempegode bukser. De har også noen lignende på HM, bare i tynnere stoff, til 149 kr. Ikke verdens beste kvalitet, men de er gode å ha på og holder sikkert hele svangerskapet. Ble så glad da jeg endelig fant klær som så bra ut, mammaklærne nå til dags får meg stort sett bare til å grine..
babyfrøken *mamma* Skrevet 15. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2008 Ikke sant?! Skulle tro vi levde i et tidligere århundre, så ufix er mammaklærne vi kan velge i... Takk og lov for at "mamma-moten" sånn ellers holder stand et år til ;o)
Makko med to små gutter Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 hehe hadde med ei venninne for å se om jeg fant noen klær sist helg... hun kom kort med kommentaren "ja med disse klærne er det bra dere har kjærest fra før...."
joplaya Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 haha! kjøpte to par selv for en uke siden, grønn og brun. Var deilige og kule bukser:)
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 16. april 2008 #11 Skrevet 16. april 2008 den buksa har jeg;) er en look-alike dongeri med vide bein og tykk strikk i livet. den bor jeg nesten i!!!!=) beste buksa ever!
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 16. april 2008 #12 Skrevet 16. april 2008 Takk for tipset!! Løøøøper på Vero Moda i morgen.
Gjest Skrevet 16. april 2008 #14 Skrevet 16. april 2008 den har jeg kjøpt og. kjempe god. 160 kr ga jeg for den
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 17. april 2008 #15 Skrevet 17. april 2008 De hadde slike for 2år siden også, da kjøpte jeg en hvitt slik...brukte den hele svangerskapet...:-)veldig behagelig!!
Nå kommer nr. tre Skrevet 17. april 2008 #16 Skrevet 17. april 2008 Da så jeg de samme buksene i går, og lurte på om dette kunne være noe. Men hadde dårlig tid og orket ikke prøve. Men du kan anbefale altså ? Flott ! ca. 160,- var det ikke det ? Da blir det en tur på shopping i dag !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå