*1+1=2 små* Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Jeg skal kanskje ut og fly når snuppa er rundt 6mnd. gammel...og lurer på hvordan jeg skal "pakke ned" vogna mi og setet jeg skal ha med?! Noen med erfaringer? Har en brio happy vogn og vil jo helst at den ikke skal bli ødelagt....så jeg lurer på om jeg skal kjøpe en billig trille å ha med men lille er jo bare 6mnd og kan ikke sitte hele tiden heller....
Kate77 Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Tror det kommer litt an på hvilket flyselskap du skal med. Jeg har bare tatt SAS. Pakket bare i en plastsekk du får kjøpt av SAS for 50 kr gikk helt greit. Kikket på sidene til Norwegian i går, ser ut som de har litt andre krav der. Tar også mindre ansvar om noe skulle bli ødelagt.
Yrha Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Kjøp en trille der du kan legge ned ryggen. Vi gjorde det da lillemann var 6 mnd og vi flydde.
Krokka og prinsessa Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Widerøe og SAS har slike pose du pakker i. Sendes som spesielbaggasje. Vi har flydd med vogna 6 gnger, ikke noe problem. Bilstolen er jeg mere redd for da den kan være ødelagt av slag uten at det vises. Men har MÅTTET ha den med to ganger..... pakker også den i slik pose.
*1+1=2 små* Skrevet 15. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. april 2008 det står ikke noe om hvordan de ønsker at barnevogner osv. pakkes ned......æsj...kan jo ringe de kanksje:) Bør vel funke å bruke en trille når lille er 6mnd.?!Kan ALLE paraply trillene legges ned i ryggen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå