mammasgo`jente Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Jeg er nok en av de fanatiske som har latt vere å bruke parfyme så lenge jeg ammer. Vil at babyen skal kjenne lukta av mamma og ikke parfyme. (min mening altså, så alle andre må gjerne bruke parfyme).Men nå er ikke jenta mi baby lenger og jeg elsker å bruke parfyme, så tenkte meg på shopping for å finne en god parfyme. Men så vil jeg jo ikke kjøpe en parfyme som er harry.... Hvilken parfyme vil dere anbefale?? Vil gjerne ha en litt frisk parfyme
dritgrei hei hei! Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 jeg vil anbefale deg å gå på et parfymeri og si hva du ønsker deg, og prøve to stk... ikke mer... så kan du lukte litt på dem i løpet av dagen og gå tilbake en time senere eller no... for kroppen skiller ut sin egen lukt, og den blandingen er ikke alltid like god selvom parfymen lukter god på flaska. men en som funker på mange og som er frisk og mild og god er Jean Paul sin sommer lukt. den dama med pupper og sån vettu, bare at kjolen hun har på seg har blomster.
nickoline og supermann Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 det er et hav der ute.... men du kan jo lukte på Jàdore. en god gammel klassiker. versace sin woman, gucci (den rosa/røde firkanten som er gjennomsiktig - står helt stille)
Storebror & Lillesøster Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 liker friske parfymer,sommerlukte så jeg finneralltid noen som de bare har en sommer som ikke kommer igjen,en av dior som luktet liljekonvall årh som jeg savner den,ellers liker jeg issey miyake skrives d sånn tro...å tommy girl,den lukter rent. jadore. 1881 den orangsje
Lillesnuppis Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Finnes mange gode perfymer der ute. Jeg liker j'adore, Dolce Gabbana ( light blue) åsså Eternity. Men perfyme lukter ikke likt på alle. Noen kan den lukte godt på å andre kan den lukte dritt på ... Så prøv deg frem på hvem som passer deg :-)
Loyloy Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Først og fremst skal du ikke kjøpe parfyme på grunnlag av hva som blir anbefalt... Både fordi det alltid er en haug med "poppis" parfymer som (etter min mening hvertfall) gjør dem til Harry-parfymer. OG IKKE MINST fordi parfyme lukter forskjellig fra person til person. Et godt råd for å finne en som kler deg, er å lukte på maks tre parfymer etter hverandre. (etter det er nemig luktesansen din litt lammet og vil lure deg litt. Gå med de tre på i noen timer, få gjerne folks mening om lukten. Dette kan du godt gjøre flere ganger, men husk at du skal være luktfri når du tar dem på. Velg tilslutt den du selv synes er best til deg... dersom ingen har "rynket på nesen av den"
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 Sommerduften til escada - moon sparkle - er nydelig. er en veldig lett duft som jeg vil tro passer de fleste.
Mamman til Mari Skrevet 15. april 2008 #8 Skrevet 15. april 2008 Synes Be delicious fra DKNY er kjempegod :-) Veldig frisk, og ikke tung. Du burde prøve den :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå