Gå til innhold

er det lov å spise 300 gram bacon og ett egg til lunch???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hahahahahhaha

snakk om å stappe i seg det beste som finnes....

shitt....

men akk så godt!

Videoannonse
Annonse
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp*
Skrevet

Det er mer enn lov, det er nødvendig. akkurat sånn som sjokolefse er nødvendig 0750 om morgenen :-)

Skrevet

Ikke bare lov, men noe av det sunneste som fins. :-) Sleng på et egg til neste gang du.

Skrevet

hahahahahahahah det var det jeg visste... dere er på mitt lag :-)

Skrevet

klart det er lov! og veldig varmt anbefalt av alle som liker et sunt kosthold :-)

Skrevet

Når jeg spiser egg og bacon så klarer jeg ikke slutte, blir rett og slett lei meg når det er tomt jeg. Hahaha

Skrevet

jeg har pålagt meg selv forbud mot slikt, men finner ikke noe i norges lover om det. stapp innpå!!!!!

Skrevet

jeg har allerede spist det, og kjenner at jeg er litt flau over mengden bacon... kanskje det til og med var over 300 gram

hahahhahahahaha mmmmmmmmmmmmmmmm

nam nam nam så godt, babyen blir sikker kjempeglad inni der :-)

Skrevet

Nå vet jeg hva jeg skal kjøpe etterpå i alle fall! :-DDD

Skrevet

nam namnam

og da må jeg komme med et forslag, for grunnen til at det ble så mye var nemlig at jeg kjøpte det hos slakteren....... åhhhh det er det beste beconet jeg har smakt noensinne... mmmmmmmmmmmmmm

Skrevet

evt bacon

;-)

Skrevet

Klart det er lov!

Da jeg var liten (10-12 år kanskje), hendte det at jeg kjøpte en pakke bacon til lørdagsgodt istedenfor snop og pottis:) Hehe

Nammenam, bacon er fantastisk godt.

Skrevet

en lykke rett og slett :-)

men det er av og til det tristeste som finnes... på hotell for eksemåel, der er baconet ofte altfor lite stekt og slapt og fett og ekkelt... da blir man ikke glad... :-)

jeg har også valgt på den måten :-)

Skrevet

Egg og bacon er lov, legger ikke på deg av det...er sukker og brød som er fy-fy ;-)

Jeg spiser egg hver dag og endel kjøtt og mye grønnsaker, men nesten ikke brød eller rafinert sukker...er vel så slank som det er forsvarlig å være, enda jeg har godt "matvett" ;-)

Skrevet

ååååå, hvorfor har ikke jeg bacon i hus!!!! *sutre*

skal innom butikken etterpå ja;)

Skrevet

jeg tenkte ikke på slanking egentlig... mest på at jeg spiste en mengde bacon som i grunnen er beregnet til en familiefrokost :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...