Gå til innhold

For en forferdelig start på dagen! (Happy ending!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaget at jeg spottet da jeg sto opp i dag. Har mistet 5 ganger tidligere, så selv om jeg er 16+4 er nervene ganske frynsete!

Fikk time til ultralyd kl 10.30 og der fikk jeg se en sprell levende baby! Det var ikke noe problem, selv for meg, å se at det var en gutt :o)

Nå er jeg så utrolig lettet! Legen fant ikke noen grunn til spottingen, men det ser ut som det holder på å gi seg.

En strålende dag til alle gravide damer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at du fikk time så raskt og at alt var bra!! Skjønner at du er nervøs når du har mistet så mange ganger, men det var kanskje tidligere?

Ha en strålende dag du også!

Skrevet

Ja, jeg har mistet mellom uke 4 og 8, så jeg er godt på vei denne gangen :o)

Begynner å puste igjen nå :o) He he...

Skrevet

Den følelsen der kjenner jeg igjen!!! Har selv mista 6 ganger, og det finnes ikke noe værre en spotting/ blødninger...Så fantastisk å høre at alt så bra ut!

Hvilket sykehus var du på? Jeg har vært på UL i dag på ahus, og det var kl 1000, bare derfor jeg lurer, hehe...Siden vi er fra samme område liksom:)

Skrevet

Jeg var på Majorstuaklinikken, så vi har nok ikke gått forbi hverandre :o)

Fikk du vite hva dere får?

Skrevet

Det så ut til å være ei lita jente:) Det er bare født gutter i familien i laaange tider, så jeg trodde nesten ikke på JM når hun sa det, hehe..Tenkte ikke på at det kunne være noe annet enn gutt, men det er jo kjempestas med en prinsesse! Kommer nok til å gå bananas med klesinnkjøp når hun er født tenker jeg:)

Men det aller viktigste er selvfølgelig at at så helt strålende ut, helt normalt :D

Skrevet

Gratulerer med frøkna :o)

Da er det foreløpig resultatet for Ski- jentene; 2 jenter og 1 gutt. Det er så utrolig rart å vite hva som ligger i magen min. Smiler fra øre til øre :o)

Skrevet

Jeg veit, det er helt merkelig:) Jeg og jenta har akkurat vært ute og gått en lang tur i øsende regnvær, og jeg prøver å tenke "hun" istedenfor "han", hehe....

Vi får finne en ny dato for treff om ikke så alt for lenge, kanskje i slutten av mai eller noe? Da LOVER jeg å stille;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...