Gå til innhold

Noen som bruker PERSONA her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer veldig på hvordan den fungerer for dere og hva den kostet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte den mellom mine to. Nå har jeg satt inn spiral siden Persona "bare" er 94 % sikkert. Hvis 6 av 100 blir gravid er vel en av de 6 meg... :o)

Ellers fungerte den topp da det ikke var jordens undergang om jeg ble gravid. Koster ca 1000 olgså må du ha testpinnene ved siden av. Personaen sier ifra når den vil ha en urinprøve, da må du tisse på en pinne som du setter inn i personaen. Den sier da ifra med rødt eller gult lys om du bør ha ubeskyttet sex eller ikke. Du får også beskjed om eggløsning. Jeg brukte også min for å bli gravid med nr to. Det var full klaff på 1 forsøk! :o)

Skrevet

Spørst om du skal bruke det som prevansjon eller å bli gravid..Vi brukte det som prevansjon, følgte den slavisk og ble gravid .. Hadde akkuratt startet på den igjenn etter å ha fått nr 1 og ble da gravid igjenn..Så for meg er det ingen lur ide og bruke den som prevansjon=)

Den kostet ca 800 kr da jeg kjøpte den, og så koster det ca 100kr i mnd for "tissesticks"

Skrevet

Pokker altså! Ville liksom bruke den som prevensjon. Akkurat nå hadde ikke økonomien taklet et barn til. Ikke oss stressa foreldre heller for den saks skyld hehe

Leter likso etter noe som funker, som ikke er hormoner. Har respept på hormonspiralen, men banner på at jeg er en sv dem som blør og blør. Og DET har jeg virkelig ikke lyst til.

Vil heller ikke stereliseres. Synes dette er veldig veldig vanskelig jeg. Finnes liksom INGENTING! :o(

Skrevet

Jeg fikk satt inn hormonspiral etter nr2..Er kjempefornøyd=) Viss du skulle være "bløder" kan du jo rykke den ut=) Jeg hadde småblødninger i ca 2mnd etter det var det mensen bye bye... Hormonene er jo litt mer "lokale" med spiralen i forhold til feks pilla....

Skrevet

Det er jo veldig lite hormoner i den spiralen. Men mister man blødningen så er det jo et tegn på at man blir noe påvirket av dem. Og blir man påvirket av dem, så er jeg redd at mindre sexlyst også er en bivirkning. Hadde vært SÅ utrolig kjipt å minske på den igjen etter 3 barn og 4 graviditeter på litt over 3 år. Nå var det liksom greit å ha den back igjen hehe.

Pokker altså, blir vel å sette dritten inn :o( Møkk å være nervøs hver mnd før mensen.......

Skrevet

Det er ikke lett det prevansjon styret..Håper du finner utav det.. Jeg skal ha hormonspiralen et år til så tenker vi å få nr 3 ,viss det klaffer så er det min kjæres tur til legen og sette knute på tråden.. Når det gjelder sex lysten og spiral..Så er det det hormon prepparate jeg har mest sex lyst med, og uten mens er jeg alltid klar om lysten er der=) Min kjære klager ikke..

Skrevet

Mulig jeg kryper til korset ja.

Takk for all info folkens :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...