maisel Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 noen som har denne vognen med mykbag og som har tatt i bruk mykbagen som pose?.. hvordan fungere det for dere og er dere fornøyd? gutten min er 4 mnd no og vil så gjerne se litt når han er våken og vi er ute på tur.. tenkte derfor å på en måte ta i bruk sportsvogndelen slik at jeg kan sette opp ryggen litt så han kommer seg litt opp. noen som har erfaringer å dele+
Gjest Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Ååå, jeg tenker på det samme, den luken i "taket" hjeper ikke mye. Isac er også 4 mnd, og han klikker jo nesten om han må ligge våken nedi der...
Minnie Mom Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Funker helt greit å bruke bagen som pose. Ta ut plata og den øverste delen, samt stroppene. Men ville vært forsiktig med å sette en på 4 mnd for mye opp....
dritgrei hei hei! Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 åå jeg kjenner at jeg må si at babyer som ikke kan sitte selv burde sitte.... men å se litt er jo noe annet... men vær forsiktig med ryggen :-)
maisel Skrevet 15. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. april 2008 jeg vet at jeg ikke skal sette han helt opp og at babyer egentlig ikke skal sitte før de sitter av seg selv, men dette er bare snakk om å få han litt opp så han får se litt.. og det er kun for kort tid i gangen. Er ikke mye jeg kommer til å "heve" han for å si det sånn..hehe..
M by M Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 Jeg hadde alt av diverse trekk og poser man kan ha til den vogna. Så det var en egen pose som man kunne trekke selene gjennom. Den så helt lik ut som softbagen, bare uten stativet på bagen og med hull til selene. Brukte den posen på vinteren med en lammeullspose oppi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå