Endelig_mamma<3 Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 har nå hatt min tredje MA, men får ikke hjelp.. så da kan jeg sitte her med skjegget i postkassen og ose over av missunnelse til alle dere heldige gravide.. takk for meg nok en gang:) Gled dere over graviditeten og alle symptomene dere har:) klem
opsi fødeklar Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Off da. Kan jeg spørre hvorfor du ikke får hjelp? Og så vil jeg anbefale deg en blanding av fotsoneterapi og akupunktur, det har hjulpet et par av mine veninner.
Endelig_mamma<3 Skrevet 15. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2008 Jeg har mistet for få ganger fikk jeg beskjed om, så de så ikke noe grunn til å ta noen tester e.l fordi det var såååååå vanlig å miste 3 ganger...... jeg har gått til soneterapi i 1 år nå, og det med også litt øreakupunktur... det har hjelpet på psyken ikke på det fysiske....
frøet76 Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Det var fryktelig synd...har ikke ord. Hvorfor får du ikke hjelp? Jeg mener bestemt at DU HAR RETT TIL OPPFØLGING OG HJELP av det offentlige etter at du har hatt 3(grensen går her)uforklarlige aborter. Ikke gi deg, stå på kravene!
Endelig_mamma<3 Skrevet 15. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. april 2008 grensen er på OVER 3, ikke tre men kanskje 4... norge som skal være et så bra land, kan ikke hjelpe folk.. men det er ikke en sykdom, det er en tilstand og da hjelper de ikke til.. ringte legekontoret mitt.. var ikke så mye hjelp å få der heller.. eventuelt legetime om en mnd. vurderer volvat, men det koster.. er skikkelig forvirret nå... ingenting som heter krav vettu....
opsi fødeklar Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Jeg har to veninner som har fått full utredning etter 3 sa/ma. det har du full rett på. Bytt lege og krev det du kan. Du må ikke gi deg.
mosegrisen Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 Den eneste måten å nå frem i det norske helsevesen om du ikke har fått hjelp selvom du ba om det er å være en vanskelig pasient. Krev at de sjekker deg, eller krev å bli henvist til klinikk som driver med barnløshet problematikk. Det er ofte litt slitsomt å jobbe sånn i helsevesenet fordi du må sette deg godt inn i dine rettigheter og muligheter. Hva med å ringe til fylkeslegen i ditt fylke og spørre hvilke rettigheter du har og si at du føler deg oversett. Smør tykt på og ikke gi deg:)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 15. april 2008 #8 Skrevet 15. april 2008 Uff det var fælt å høre! Håper det klaffer fort for deg og at spiren sitter fast i 9mnd! Stå på krava i forhold til oppfølging! Du har rett på det! Sender deg en trøsteklemmmm
Endelig_mamma<3 Skrevet 15. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 15. april 2008 hvor står det om den rettigheten at jeg har krav på utreding ved 3. abort? takker for alle som bryr seg her inne. alltid hyggelige folk her:)
Endelig_mamma<3 Skrevet 15. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 15. april 2008 hvor står det at jeg har rett på utreding etter den tredje aborten????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå