Gå til innhold

HVA HAR DERE, GODE/ DÅRLIGE ERFARINGER????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe med sjal eller Ergo sele eller muligens begge deler til mi lille tulle som er 7 1/2 mnd. no, hun er ca.7,5 kg.

Hva har dere andre?

Kva bør jeg kjøpe?

Hvor kjøper dere?

Har sett på nettsiden tettinntil.no, men synes det er vanskelig å bestemme seg, finnes jo så mye.

 

Takk for svar.

 

 

 

 

Pingo

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo til hvert sitt bruk da... også er kanskje ergoen litt mer pappa vennlig.

 

Vi har et girasol sjal fra lotusbarn.no som er et kjempe fint nybegynner sjal. Vi bærer både knøttet på 7,5 kg og snuppa på 13 kg i dette.

Pappan elsker sjalet, og nesten slåss for å få bære... hi,hi men jeg har en myyyyk barnehage mann jeg da.. *fnis*

 

Ellers så har vi en hjemmesydd Mei Tai, pod, og lommeslynge. Og låner en hjemmesydd chunei.

Skrevet

Eg anbefaler ergoselen da ditt barn er så pass stort. Den er kjempegod.

 

Bruker den mykje

Skrevet

Kjøp begge deler for de er til ulik bruk, og mennen min vil kun bruke Ergoen.

 

har bestilt fra utlandet, da det er mye billigere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...