Prinsemammaen Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Huff..... Er så lite oppfinnsom og trenger tips til enkle middager. Er litt stress sånn etter å ha kommet hjem fra barnehage og jobb og frem til han legger seg...
nickoline og supermann Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 tja.... fiskekaker og råkost spaghetti og kjøttdeig kylling gryte til toro kalkunpølse med pasta kjøttboller med pasta fiskepinner med råkost tja og masse mer.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Kjdeig, ris og uncle bens kjdeig, spagetti og saus Gratinerte poteter + sleng oppi pølser og evt skinke oppi - stor suksess med min sønn. Han er glad i kylling tandoori Ja, noe jeg kom på i farta.
Gjest Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Her serverer vi det vi spiser. Er ikke hver dag vi har middag heller, enkelte dager blir det bare skive, men som oftest middag. Tandoorikylling med ris Kjøttkaker og poteter Gryterett Svinekjøtt og ris Pølser eller pannekaker når det må gå fort og "gæli"...hehe Hjemmelaget pizza Pølsegrateng og poteter Fiskepudding og poteter Suppe og rundstykker Koker grønnsaker og har ved siden av. Gir snupp en liten porsjon, så spiser hun det hun vil. Har hatt litt trøbbel med middagsspisingen, hun har vært plent umulig å få i middag, så jeg tilbyr, så spiser hun det hun vil. Har ikke orket å begynne å mase med "spis grønnsakene dine", det får gå litt gradvis dette. All mat tar litt tid å lage, så jeg syns ikke det er så mye pes å lage ting fra bunnen av. Liker best det jeg )
Gjest Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Lasagne Kjøttsaus og spaghetti Mousakka Kylling, saus og pasta med røde bønner
fox`y Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 min 2 åring har dette som favoritter: *kylling og ris *fiskeboller i hvit saus *pølse og potetstappe *torsk,potet og grønsaker *gryteretter *stekt ris,bokskinke,gullerot,paprika,mais osv *fiskegratteng osv osv. han liker ikke pasta da,kunn ris og potet. (taco,pizza,hamburgere å slik mat spiser han ikke)
Prinsemammaen Skrevet 15. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. april 2008 Takk for alle tips, jenter! Nå har vi middagsforslag til i hvert fall et par uker fremover... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå