Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Dere får ikke fødselshistorien min, for jeg vil ikke skremme vannet av dere vordene. Etter fire uker på sykehuset er vi imidlertid nå hjemme den lille og jeg. Begge har overlevd seansen.

 

Lykke til! Måtte dere ikke oppleve en brøkdel av de komplikasjoner jeg har hatt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert greit å holde det for deg selv, håper det fortsetter å gå bra med dere begge da! :) Og gratulerer!

Skrevet

Gratulerer så mye me den lille, så bra at alt står bra til nå=)

Skrevet

Først og fremst: gratulerer med den lille! Håper alt er bra med dere nå. Hørtes dramatisk ut da... Lykke til videre:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...