Michka Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Her kan snuppa være spinvill i to dager, for så å nesten ikke røre på seg påfølgende dag.. Bare et par dult innimellom.. Kan nesten virke som hun hviler innimellom.. :-) Er dette vanlig?
jentahans Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 har det slik jeg også...men nå har det vert rolig her noen dager..fikk sparketest i går men den såg bra ut sa legen så jeg aner ikke. Men så lenge det er liv er det vel bra får vi tro..
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 akkurat det samme her og, helt vilbass i flere dager, men så går det plutselig noen dager der det er veldig rolig, men det har skjedd så mange ganger med meg i svangerskapet og jeg har vært på flere ultralyder på sykehuset (grunnet høyt blodtrykk) og alt er bra med babyen, så regner med at det ikke er noe...har vel som Mari80 sier at de hviler..hehe...
Dubros Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Det samme skjer her... Har dager hvor han er veldig sprelsk, og så er det som han hviler påfølgende dag. Har opplevd det flere ganger, så blir ikke spesielt bekymret når han er stille. Godt å høre at andre også opplever det slik...
mahn Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 hei;)fikk beskjed av jordmoren at det er helt vanlig at barnet har hviledager,hvor det sover å vokser;)så ingen begymringe her;)
Slæsh84 Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Alt er bra viss en kjenner litt liv kver dag. Hvor mye kan variere å er ikke farlig sa min jordmor. Er i uke 35 i mårå å nå e hu så stor og at d e liten plass for na å da er d veldi normalt at det e mindre liv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå