lisa:-) Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Gutten min er 3,5 måned. I to dager nå er han sutrete, greier ikke å finne roen når han sover og virker generelt mer misfornøyd. Det ser ut som han klør i nesen, for han tar hendener opp mot nesen og prøver å gni/klø seg.Jeg tenker at det kanskje er gummene som klør? Jeg kan ikke kjenne noen tenner inni munnen, men han sikler også veldig mye. Er det ikke litt tidlig å få tenner nå? Noen med erfaring?Jeg synes så fryktelig synd på ham. Han drikker fint, men virker som han ikke greier å finne trøst ved puppen slik han pleier...:-(
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 ikke sikker på hva jeg skal si, man min gutt klør seg i nesen når han er trøtt -vi kaller det "trøtt i nesen" og da vet vi at han trenger søvn/er i ferd med å bli overtrøtt
lisa:-) Skrevet 15. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2008 Det var et fint uttrykk...trøtt i nesen:-) Det kan vel være at gutten min er veldig trøtt siden han ikke får den gode søvnen. Tror jeg prøver med litt Dentinoks på gummene og ser om det blir bedre. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå