Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Jeg har lyst å begynne å bære datteren min på 2 mnd men synes det er så mye å velge i at det blir litt forvirrende. Noen som har noe å anbefale? Har tenkt på mei tai eller vanlig vevd bæresjal..hva er best..? Ser for meg å bruke det litt inne når jeg trenger begge armene fri og ellers på kvelden da hun gjern vil bæres. Vil også bruke det utendørs på steder det ikke går å ta me vogna. Håper noen har tips å komme med!
BellaSofia Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Se på: tettinntil.no Der finner du svar på ALT du lurer på
Gjest Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Jeg bruker elastisk sjal og det er helt supert! Snuppa vår er veldig urolig i perioder på dagen og da putter jeg henne oppi der og vips så sover hun. Jeg kjøpte min på www.sleepywrap.com og inkl porto kommer det på kun ca 250 nkr:-)
Yo&La+spire Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Vil absolutt anbefale deg vevd sjal! (fordelen med vevd framfor elastisk er at beibien kan blir fort tung i et elastisk sjal. Mange bytter når barnet er 5-6 mnd. Men vevd kan jo også brukes helt fra begynnelsen av). Med sjalet kommer beibien tett inntil deg, og det finnes mange ulike måter å knyte på slik at du kan variere. Babyen kan sitte, ligge, du kan amme (visst du gjør det), du kan bære på hoften, magen og ryggen osv. Dette kan du også med meitai (babyen kan ikke ligge da), men eg anbefaler sjal fordi eg synes det gir bedre bærekomfort (tyngden blir bedre fordelt) for den som bærer og fordi babyen blir så godt innpakket/beskyttet på alle kanter:) Ta også en kikk inn på tettinntil.no, og les omtalene. Der kan du se oversikt og hva folk synes om de ulike bæretøyene. (alle merker) Lykke til! Bor du i Bergen vil eg anbefale deg å ta en tur til Lotusbarn butikken. Der får du prøvd ulikt bæretøy og du får hjelp visst du trenger det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå