Gå til innhold

Hvor kommer du fra? Og hva er din termin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere jenter.

Jeg er overraskende gravid med nr 3. Har vært på disse sidene en del ganger før. Nå venter jeg nr 3 og er "ny" her igjen. I hvert svangerskap har det blitt lagd kalendere over hvor man er fra og terminen. Har alltid vært litt moro. Noen som vil være med?

Jeg er fra Vestfold og har termin 30.november

Er 7+2 uker på vei.

Det skal bli moro å bli kjent med dere:::))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:-) Gratulerer så mye med graviditeten:-) Jeg venter også nr 3, er fra trøndelag og terminen er rundt 15 desember. (foreløpig iallefall:-) )

Skrevet

jeg er 12 uker idag:) venter nr 2. er fr austevoll

Skrevet

termin foreløbig er 30 okt. glemte å skrive det

Skrevet

Jeg er fra Fredrikstad. Har tre gutter på 4, 8 og 12 og venter nå mitt fjerde barn den 3 desember. 7+1 i dag. johoo!

Skrevet

Termin 10.november og er fra Finnmark :-D

Skrevet

Termin 17.november og bor på lillehammer:)

Skrevet

Er fra Bodø, og termin er 11 november

Skrevet

Hei, venter også nr 3, er fra Vestfold, termin 10november:) hvor gamle er de andre barna dine? Jeg har 2 jenter, ei på snart 3,5 og ei som blir 2år i juli:)

Skrevet

Jeg er fra Bergen og har termin 2.nov(litt usikker ennå). Gravid med første. Er i min 11 uke nå.

Skrevet

Oi så pussig. Jeg har også to jenter på 2,5 og 4 år. Så moro- kanskje vi sees på føden. Det hadde jo vært gøy:::))) Er formen bra??

Skrevet

Jeg er fra Bergen, termin 19.desember foreløpig. Er 5+0 i dag. Dette er vår første:-)

Skrevet

jeg er 7+0 i dag, og jeg er fra bergen. termin 3 desember:)

Skrevet

Jeg har termin 18 desember og er fra trøndelag :)

Skrevet

Hei.. Jeg kommer fra Akershus. Min termin er 13 Nov...:-)

Skrevet

jeg er fra Oslo, termin 3 desember, men regner vel med å legge til noen dager......slik det ble de andre gangene. To sønner på 5 og 7. Lenge siden jeg har vært inne her, men det kjennes rett bra:-)

Skrevet

Jeg er 25 år fra Bergen og har termin 25 November med nr 2 =)

Skrevet

Jeg er fra Vestfold og har termin ca 18. november.

Håper å få en klarere termin på ultralyden i morgen :)

Skrevet

Jeg bor utenfor Trondheim og har termin ca 22.nov med nr 4. De tre andre barna er to jenter på 6 og 8 år + en gutt på 4 år.

Skrevet

Formen er ræva, hehe, så kan ikke skryte på meg det:) Men hva gjør man ikke for de små:) Jeg har født de to første på Skien, men lurer på om jeg skal prøve meg på tønsberg denne gang. Hvor har du født før? Hvordan er formen din da? Har du fortalt jentene om babyen;)? Eldstemann her er halt i ekstase, så angrer nesten på at jeg har sagt det, blir laaang ventetid...men alle har vel godt av å lære seg å vente så;)

Skrevet

Hei på deg!!

Vet hvordan du har det. Formen min er også helt elendig. Er sykemeldt på grunn av en sinnsyk kvalme, og jeg HATER å være sykemeldt. Er så leit at dette skal gå ut over de andre på jobben. Men , men jeg får ikke gjort så mye fra eller til. Begge jentene mine er født i Tønsberg, og har vært veldig fornøyd med det. Nå er jo også hele bygd om, så det blir spennende.

Nei jeg har ikke sagt noe til jentene mine ennå. Er kanskje litt treg, mitt aller første svangerskap ente i MA, så jeg vil på en måte vente til 12 uker har gått. Selv om jeg allerede har vært på UL og sett ett lite bankende hjerte. Men det skal sies at jeg er sprekkeferdig, vet at min eldste også kommer til å ta helt av.

Ellers får du ha lykke til videre

Skrevet

Er fra Randaberg og venter nr 3, min nåværende termin er 28 nov, nærmer meg 9 uker. De to andre barna mine er på 3 og 2 år :)

Skrevet

Jeg er fra Trondheim og har termin ca 20.desember. Har ei jente fra før som er født i januar 2006 :)

Gjest Mammamoms
Skrevet

Jeg bor i Østfold, og har forløpig termin 5.desember. Det er den første, og dette er veldig spennende! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...