Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 noen som er i en nå?? kunne tenkt meg og blitt med.. men ble ikke med fra "starten" av,og vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem nå...
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Hvor gammelt er barnet ditt? Du kan bare ringe ned på helsestasjonen å si at du ønsker å være med i barselgruppe selvom du ikke har vært med fra starten. Evt få nummeret til de andre i gruppen å sende en mld eller ringe en av de å høre når de treffes. Ellers er det ruppkontroll v 4mnd og 8mnd så da treffes man hvertfall alle sammen.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 3,5 mnd.. ja,kan gjøre det.. er sjenert når det kommer til sånne ting. så "små" ting som dette,tar det en stund før jeg tørr å gjøre... men ja, kan jo ringe ned å høre:) er jo ikke så farlig hehe
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Nei, det er jo ikke det. !! da er det jo snart 4mnd kontroll og å da treffer du de jo også. c",) Kjenner ingen her ute med så små...tror jeg..
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 det er sant, får ta på meg den utadvendte personligheten da.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå