UnePune äntligen hemma! Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Lille ville gjerne ha med seg vingene sine i barnehagen i dag, og jeg sa ja, siden jeg har sett andre unger har hatt med seg sånt. Gubben var inne å leverte, og var sur på meg da han kom tilbake til bilen, fordi jentene i barnehagen hadde ledd av han. Det burde jeg visst ha skjønt...! Tenkte ikke over det i det hele tatt jeg...håper jo ikke Lille blir lei seg, han pleier vanligvis ikke bry seg noe om hva andre sier...men får nå se når jeg henter i dag.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 15. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2008 Han fikk ha med seg sånne blå englevinger man får kjøpt på HM og overalt, som man har på ryggen. Også blei han mobba av jentene ved levering, og gubben mente det var dårlig gjort av meg mot gutten å la han få ha med disse, pga jentene lo av han...
Dotten Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Sikkert ikke noe å bry seg om. Får håpe jentene bare lo fordi de synes han var fin og søt da He, he. Eller misunnelige. Håper det er som du skriver at lille ikke bryr seg, men i steden er stolt av vingene sine Er ikke bare jenter som skal ha englevinger vel??
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Neida, de har det sikkert morsomt med vingene ) Går sikkert på deling i bhg nå Får satse på det iallefall )
nickoline og supermann Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 trodde de hadde ledd av mannen din jeg:) hi hi.... ja ja. han tåler vel det!
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 Var det sånn at jentene i barnehagen lo av gutten din, fordi han hadde med vingene sine? Hva mener du med vinger? Syns ikke det var dumt av deg. Men jeg syns barnehagepersonalet skulle tatt en prat med de som lo. For det er ikke akseptabelt å gjøre narr av andre på den måten!
Libido- Skrevet 15. april 2008 #8 Skrevet 15. april 2008 Nææ.. Tror du de lo så hjerterått av han da? De små glemmer jo fort så lenge det ikke er rå mobbing. Tror det er glemt når du henter i dag =)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 15. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 15. april 2008 Ja, tenkte å høre med personalet når jeg henter, eller om det var gubben som overdrev...innerst inne trur jeg ikke Lille vil bry seg om det, men man veit jo aldri.
Turtelduen Skrevet 15. april 2008 #10 Skrevet 15. april 2008 Blir nok stas det. Selv om de lo nå går det over. Hvor gammel er han?
UnePune äntligen hemma! Skrevet 15. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 15. april 2008 Snart 3,5...yngste på avdelinga si.
Anne-B. Skrevet 15. april 2008 #12 Skrevet 15. april 2008 Det er sånn man lærer å stå for hva man mener og hva man liker. Jeg har en nevø som var prinsesse på karneval en gang. Og hvorfor ikke? Man kan ikke beskytte barna mot alt, og negative følelser er noe man må lære å takle, når det ikke var mer alvorlig enn det der.
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 15. april 2008 #13 Skrevet 15. april 2008 Skjønner du blir engstelig for at han ble såret og lei seg. Det er ikke lett å være foreldre alltid. Kjenner jeg gruuer meg utrolig til lillegutt skal oppleve motgang som feks. bli ledd av eller ertet litt. Syns det er så grusomt. Men alle barn får vell høre noe en eller annen gang. Det er bare utrolig viktig at vi voksne slår hardt ned på det hver gang. Slik at de lærer at de ikke har lov til å oppføre seg slik. Håper gutten din tok det fint, og har en fin dag i barnehagen:)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 15. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 15. april 2008 Ja, er vel egentlig det jeg og mener, og tenkte overhode ikke over at det kunne bli noe trøbbel med de vingene(blå og greier!). Men gubben var tydeligvis uenig.
Turtelduen Skrevet 15. april 2008 #15 Skrevet 15. april 2008 Går nok bra, da min var 3 - 3 1/2 måtte han ha med "lala" (teletubbies) i bhg, det var hans trygghet der. Endte med at alle ville ha den bamsen Om det skulle gå helt skeis så får du bare forklare han at det ikke er han det er no feil på da. Har jo opplevd at gutten her har kommet hjem fortvilet over at ei i bhg kalte tegningen hans for stygg. Men etter litt forklaring var det jo greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå