Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare si at det er utrolig kjekt med deg. Du svarer på så mange innlegg og ønsker alle velkommen til klubben. Har lest her inne lenge uten å skrive noe, og du er absolutt av det hyggelige slaget!!! Håper det klaffer for deg denne gangen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Tuuusen takk for det :) Nå ble jeg helt rørt... :)

Jeg svarer på alt jeg kan og det jeg ikke kan, prøver å hjelpe andre, og synes det er koselig når det kommer nye prøvere til :)

Dessverre kom den dumme tante for en time siden.... så da er det over i 22. pp! Puh! Hadde ikke trodd at det skulle ta så lang tid gitt, men sånn er det vel bare når man begynner å bli ei gammel kjerring :) Fyller 37 år i morgen! Hjeelp!

Men som jeg har skrevet tidligere, så satt jo snuppa vår på 2,5 år satt på 4-5 pp'er, så hvorfor alt tar så lang tid nå, skjønner jeg ikke. Jeg har sjekket meg, og alt er ok... Får vel true sambo avgårde også :) He, he.

Ha en toppers dag!

Skrevet

Huff, det var leit!!! Hadde liksom trua på deg denne gangen... Det er faktisk rart hvor engasjert man kan bli på vegne at noen man aldri har sett=:) Du får true litt på sambo, ja!! Lykke til med det. De er ikke så veldig interessert i å få stilt noen diagnose på mandigheten sin vanligvis.. Hadde litt sjau med min også der...

Skrevet

Huff ja... men ikke noe annet å gjøre enn å prøve igjen!

Å mannfolk kan være mannfolk ja. Alt som går på "manndommen" er farli', som om noen skal ta den fra dem... om de skulle få beskjed at det er noe galt. Bedre det, enn å prøve selv til man blir blå i trynet :) He, he. Lykke til Trilletralle :)

Og ja. Engasjert blir man lett her inne, på alles vegne... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...