Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Da tenker jeg på innholdet... Ser at noen grøter har palmeolje, andre står det at de inneholder vegetabilsk fett... hvilket jo KAN bety at de innholder transfett - og det er IKKE bra... Jeg blir ikke klok på dette.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Æsj, er så enig med deg... Blir helt tullerusk..
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Jeg tor Holle sine grøter er best. Kjøpes på helsekosten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå