Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Sambo er ansatt gjennom manpower i en bedrift. Han har vært der i 6 måneder, og har jobbet ræven av seg. Han har jobbet overtid i hytt og pine, fått masse skryt og virkelig gjort jobben sin. Kontrakten går ut 1 mai, og han spurte for en stund siden om han fikk fortsette eller om han måtte se seg etter en ny jobb. han fikk da svar om at de var så fornøyd med ham, så han skulle få fortsette. han skal jo ha pappapermisjon fra 8.mai, men ville utsette dette fordi det da var så mange på jobben som var borte. I dag snakket han med jobben om dette, og de ble steik forbanna fordi han skulle ha sine 6 uker med pappapermisjon. Nå har de sagt at han ikke får fast kontrakt allikevel, hvis han ikke lar vær å ta ut pappapermisjonen! Fy faen for noen drittsekker!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Fyfaen, det er SYKT DÅRLIG!!!!! Hadde vært flyyy forbanna selv!!
Libido- Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Det har de ikke lov til. men samboeren din har jo ingen bevis, så det er lite å få gjort. Dere kan enten la det ligge, eller gi arbeidsplassen en trøkk med å gå til media. Snakket med manpower om det foresten?
Dotten Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Vel, da kan han hilse jobben og si at det kan de da visseligen ikke nekte ham... Tips VG. De eeeelsker alt sånt. Er han fagorganisert, skal jeg love deg at de tar saken sporenstreks. Hatt noe tilsvarende her på jobben, og skal love deg at de måtte trekke seg stille og rolig tilbake og la pappan få sin perm. I tillegg så tilbyr jo din sambo seg å UTSETTE permen sin? Er de helt idioter eller?? Nei. Skriiiik høyt. Dette må ut blandt folk. Hva tror du skjer om det blir tredeling av permen da??? Lykke til!
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Ja, manpower mener de har lov til dette...
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Ja, jeg er så sint at jeg skjelver her! hvis de ikke gir seg kontakter vi vg ja, det er ihvertfall sikkert! Herregud, vi har jo huslån og billån og alt... Vi KAN ikke miste en hel inntekt, det går ikke!!!
Turtelduen Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 Valget er jo todelt... Gjør det høylytt med å gå til vg. Eller ta det helt rolig og få den kontrakten i boks og heller se hva som skjer... Er jo ikke no særlig og jobbe der etter å ha vært i vg heller...? Hadde valget mitt vært å hatt permisjon i 6 uker eller fast jobb ville jeg nok valgt det siste...
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 15. april 2008 #8 Skrevet 15. april 2008 Ja jeg har sagt til ham at han bare må si at han lar vær å ta permisjonen, for vi kan jo ikke leve uten en inntekt. Men hvis de da begynner å kuke seg og si han uansett ikke får fortsette fordi han var så fæl og ville ha sin permisjon, ja da går vi til media. har ingenting å tape på det ihvertfall, hvis de uansett ikke vil ordne opp i dette. Han jobber i et av norges største konserner, og de blir alltid topplistet på beste arbeidssteder i landet...
Turtelduen Skrevet 15. april 2008 #9 Skrevet 15. april 2008 Ja, om dem ikke gir seg om mannen din gir seg på det med permisjonen så ville jeg definitivt gått til vg, da har han jo ikke jobb likevel der... Hvertfall gjort det siden de blir toppet som beste arbeidssted... (i grunn skjønner jeg veldig godt at du er forbannet, han har jo rett å ha pappaperm. Men enkelte takler vist ikke det gitt)
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 15. april 2008 #10 Skrevet 15. april 2008 Guuuud jeg er så sint!!!! og bekymra... hva skjer nå da? siste oppdatering var at jobben hadde ringt manpower og sagt at de trengte nye folk.... =(
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 15. april 2008 #11 Skrevet 15. april 2008 Så nå kan det faktisk være at han ikke har jobb lenger enn til 1 mai!
Turtelduen Skrevet 15. april 2008 #12 Skrevet 15. april 2008 Han må vel ha et møte med dem og si at han ikke tar permisjon da... Kan ikke manpower sende mannen din tilbake da tror nok mannen din bare må ta et møte med dem, ikke gå via manpower...
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 15. april 2008 #13 Skrevet 15. april 2008 Ja, han sitter vel i møte med dem nå regner jeg med. Sitter her og venter på telefon...
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 15. april 2008 #14 Skrevet 15. april 2008 Og ikke er han organisert heller! Gjelder ikke en muntlig avtale like mye som en skriftlig en?
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 15. april 2008 #15 Skrevet 15. april 2008 Fikk melding fra ham nå at han skulle ringe meg når han hadde spist, og at det ordner seg,.. uff, er så nervøs men det går vel bra siden han sier det... hehe=) konstant røyking siden han ringte meg i dag altså, har bodd på altanen... =P
Turtelduen Skrevet 15. april 2008 #16 Skrevet 15. april 2008 Godt å høre da! I prinsipp gjelder muntlig som skriftlig. Men han har jo da ikke noe bevis, og det blir ord mot ord...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå