Gå til innhold

Vannmann!!

ma♥med 2 små jenter♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Ville bare si at endel takket være deg, så har jeg nå kjøpt brudekjole :) Som jeg skrev, var planen å få den skreddersydd der nede, men du ga meg egentlig litt mer realisitiske tanker-om at det ble stress på 4 dager fra vi kommer ned til Thailand og til vi gifter oss. Ikke for at jeg tviler på at det vil la seg gjøre, men fordi jeg vil unngå å stresse sånn med det, når vi først har kommet ned! Så takk til deg :-)

Så spørs det på kjolen da. Har tatt er sjans og bestilt på ebay. Den skrddersyes i Kina. Men prisen var bare latterlig billig. Får bare håpe ikke kjolen er like latterlig som prisen! hehe... Kan jo hende jeg må regne med å ha den til sydame etterpå da.

Her er link:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&item=130168801733&_trksid=p3984.cWAT.m240.lVI

-ta bort mellomrommet i linken, ellers kommer du ikke inn.

Har du kjøpt kjole? Link? Når gifter du deg?

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hyggelig å høre - på en ellers vanlig onsdag kveld :-) Og - gratulerer med kjøp av kjole! Dessverre får jeg ikke sett den, får bare beskjed om at "This listing has been removed or is no longer available." Men tror det var lurt uansett - å ha kjolen klar i forkant, bedre å slappe av dagene i forveien - så godt det er mulig ;-)

Jeg kjøpte denne kjolen i februar: http://foreverfriendsbridal.com/catalog/product_info.php?cPath=35_24_74&products_id=589 Er utrolig fornøyd med kjøpet, og synes selvsagt kjolen er mye flottere på meg enn modellen ;-) Gleder meg til å bruke den! Bryllupet er 31. mai - så nærmer seg nå...

Skrevet

Det kom opp tre kjoler på linken din, Domestros og to til. Vet ikke hvem av dem du skal ha jeg. men alle tre var fine.

Skal prøve meg på en ny link til deg på kjolen min:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=130214135513&ssPageName=MERCOSI_VI_ROSI_PR4_PCN_BIX_Stores&refitem=130214012819&itemcount=4&refwidgetloc=closed_view_item&refwidgettype=osi_widget&_trksid=p284.m185&_trkparms=algo%3DSI%26its%3DI%26itu%3DUCI%26otn%3D4%26ps%3D42

Ta bort eventuelle mellomrom som skulle komme i linken...

Hvis du går litt ned på siden, kan du se den både forfra og bakfra. Skal ha fargen Ivory og ryggen er korsett istedenfor slik rygg som bildet viser. Det er mye mer justerbart, så jeg tenkte det var tryggere.

Ja, du har ikke lang tid igjen du nå. Så utrolig spennende ;)) Masse lykke til!

Skrevet

Nå fikk jeg sett kjolen ja - kjempesøt :-) Ser lett og luftig ut, så passer nok utmerket til et strandbryllup hvor det er viktig å ikke få heteslag under vielsen ;-)

Jeg skal ha den Demetrios kjolen :-)

Da er det bare å glede seg til den store dagen!

Skrevet

Den Demetrios-kjolen var kjempefin! Blir nok bra!

Ja, må ha en luftig kjole. Tenkte først at den kanskje nesten var for fin til srtrandbryllup, men falt sånn for den. Også var det akkurat sånn stoff og snitt jeg var ute etter...

Er glad jeg gjorde det istedenfor å stresse med det der nede. Men det skal blir spennende å se om den står til forventningene :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...