Gå til innhold

Hun vil opp og se i vogna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 4,5 mnd. Når vi er ute og triller og hun er våken blir hun utolmodig og vil opp. Løfter hodet ganske høyt opp. Når kan vi begynne å bruke sportsvogna sånn at hun kan se litt mer? Ryggen kan legges helt flat på sportsvogna vår, men når den er helt flat ser hun vel ikke mer enn når hun ligger i bagen? Så når kan jeg ha litt bøy på den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi byttet akkurat til sportsdelen, pga lillegutt ble for stor for bagen, har emmaljunga duo.. 4,5 mnd her også forresten.. trives myye mer i den delen, for han også løftet hodet masse for å se, å nå er han fornøyd :)

Skrevet

Men klarer de å se noe fra sportsvogna viss ryggen ligger helt nede?

Skrevet

I vogna vår kan en ikke se noe når ryggen er helt nede ihvertfall. En skal vel ikke sette de opp i vogna før de setter seg selv sier "ekspertene", men jeg vet om mange som har gjort det tidligere. Det kan jo gå både 2 og 3 måneder til før hun setter seg opp selv. Ihvertfall jenta mi som er 5 mnd.

Skrevet

Går det ikke ann og bare heve ryggen ett eller to hakk, sånn at de "ligger" bakover. De sitter jo ikke da?

Skrevet

Jenta mi på 5mnd nekter å legge seg ned i vogna, så når vi skal ut å trille legger jeg ett teppe bak slik at hun ligger litt høyere, når hun sovner tar jeg teppet bort slik at hun ligger helt flatt. Synes det fungerer greit slik, vil ikke bytte til sportsdelen enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...