Gå til innhold

Ut og fly! Lurer på en ting.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er grense på 100 pr enhet, og maks 1 liter. Den saken er grei. Men det skal pakkes separat gjennomsiktig pose......

Hvordan pose? Er det en spesiel? Hvor får jeg i så fall tak i det? Skal det pakkes en og en enhet?

Takker for svar ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er poser på flyplassen, eller kjøp på f.eks Nille:o)

De på flyplassen er bedre, er med sånn greie som man drar over, kile eller hav jeg nå skal kalle det.. :) hehe

Skrevet

du får poser på flyplassen =) ligger som regel utenfor sikkerhetskontrollene.

Posene er ganske små, men du kan fylle dem.

Skrevet

Fårdet på apotekene hvertfall.

Vet ikke om en kan bruke slike brødposer en har hjemme jeg?

Er vell en spes størrelse som skal være på de posene også?!

Mener å ha lest at det skulle være visse cm stor jeg!!

Når jeg har reist har jeg enten fått fra apoteket, eller tatt en rett før sikkerhetskontrollen på flyplassen.

Du akn jo gå inn på flyselskapet sine sider og se på reglemang. Er ganske så sikker på at det er lett å finne der!

Er jo mange som lurer på dette når de skal ut å reise.

Skrevet

Aha..

Takk for svar. Det er jammen masse å huske på.. Man må da pakke dette slik at det ikke ligger på bunnen i kofferten skjøner jeg ;o)

Men en ting til om noen gidder..

Hvor mange kilo bagasje kan man ha med? Varierer dette fra flyselskap til flyselskap kanskje?

Skrevet

Det er kun væske som skal i håndbagasjen som må i pose! Det du har med det i kofferten har ingen betydning, hverken størrelse eller mengde =)

Skrevet

Oi da.. Takk Libido-

Huff, jeg er så grønn på dette her at det er nesten for ille...

Greit å vite!

Skrevet

Hihi =)

Om du skulle ha med deg tennvæske eller annet farlig hadde du ikke fått tak i det alikevel. Men nå slipper du mye innpakkning i kofferten hvertfall ;-)

Skrevet

Nå har jeg ikke tenkt å ta med tennvæske akkurat.. ;o) "Jo, du sjønner vi har tenkt å grille dit vi skal så jeg tok med en skvett" ;o)

Tenkte på eksplosiver mer jeg da, ja ikke at jeg skal ha med, men at det kan pakkes i en koffert..

Ja men da er jo deodoranten redda *fnis*

Godt jeg har dere, og det er ikke sikkert dette blir siste gnål om fly og reiser fra meg altså, så er dere advart ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...