Gjest Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Jeg skal ha min første kjøretime om halvannen time, og det snør i bøtter og spann:( I tillegg jeg vant til å kjøre store, tunge dieselbiler med firehjulstrekk, nå skal jeg kjøre en liten pinglete audi bensin sak:( JEg gruer meg styggjævlig. I tillegg kjører jeg mest automat, og nå blir det jo gir for alle penga da. Hmmm... Men noen her inne kan selvfølgelig fortelle meg at dette går knallbra?!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Dette går bedre enn KNALLBRA!!!!!!!!!! ) Du klarer dette, bare vent ;o) Lykke til!
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Det går HELT sikkert bra. Lykke til! Trodde forresten ikke det var lov å øvelseskjøre med automatgir? Var iallefall den beskjeden vi fikk for noen år siden da eldstejenta skulle øvalseskjøre.
Gjest Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Tralle; joda, man kan øvelseskjøre med det. Man kan også ta lappen kun for automat om man vil det (men hva er vitsen?!) Takk for oppmunting:)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Hvis du mangler et venstre bein kan det jo være greit med bare automatgir:o))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Lykke til !!! Det går så fint atte. Lettere og gå ned i str. enn opp:o))
Gjest Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 Hehe... Jeg er så heldig at jeg har begge jeg da, men automat er trivelig likevel;)
♥Cherrypie♥ Skrevet 15. april 2008 #8 Skrevet 15. april 2008 skjønner deg godt jeg! MEN det går nok fint for du lærer deg alt der der bra,er litt forskjell på dieselbil å små bensin biler uten 4x4,bare ta det litt rolig i svingene så du ikke sklir ut av veien! åsså er du der for å lære:) tenk på de som aldri har kjørt bil før da,de greier og det der så det går nok fint skal du se:o)
Gjest Skrevet 15. april 2008 #9 Skrevet 15. april 2008 NinaLisa; nå er jo noe av greien (som jeg ikke skrev i HI) at dette er et intensivkurs. Jeg skal ikke lære, det er kun evsluering før det obligatoriske, og jeg er ferdig om 14 dager, da er det bare oppkjøring igjen:( Dersom jeg ikke gjør det "bra nok" i dag må jeg ta kjøretimer som ikke ligger i pakka og det er svindyrt og tidkrevende:( (har 6 uker til termin og LITT hastverk serru:p hehe)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. april 2008 #10 Skrevet 15. april 2008 Da må baby holde seg inne til oppkjøring er ferdig. Mamma skal ha lappen før du kommer!!! Hører du????
Gjest Skrevet 15. april 2008 #11 Skrevet 15. april 2008 HEhe, neeeeei, baby komme ut fort er bedre;) Da kan jeg kose meg hjemme med baby i ukene før jeg har fått oppkjøring! *drømme*
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 15. april 2008 #12 Skrevet 15. april 2008 Masse Lykke til =) Det går nok bra skal du se:) Hihi vet kjørelæreren at det er ei ganske gravid ei som kommer eller? Hvis du gjør noe galt så får du avlede han med "ååå nå tror jeg vannet går"" eller noe sånn hehe.. skremme shiten ut av han! Neida, bare tuller jeg.. Men moro hadde det vært
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå