Gjest Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Jo takk, jeg har det bra Men det var kanskje noe mer spesifikt rettet mot det å være alenemor du lurte på?
heisand? Skrevet 15. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2008 det var spørsmål her om hva du falt for ved mannen din, følte meg litt utafor:(
nickoline og supermann Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 har det ganske greit jeg også
Gjest Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Sånn sett ja Joda, skjønner den følelsen. Jeg svarte jo litt på sånne tråder jeg, for selv om mannen min døde har jeg jo minner om sånt. Men da fikk jeg en pm om at det var upassende at jeg fortalte om mine minner når mannen var død. Var en hissig bruker her inne gitt. Begrenset meg litt etter det for mitt ønske er jo ikke å gnåle om dødsfallet.. Så da unngår jeg ofte slike tråder, og prøver å kommentere kort og saklig hvis det er noe som omhandler død. Uansett, du klarer deg fint alene Hyggelig med en partner altså, men man er fullt ut i stand til å ha et godt og fullverdig liv uten også. JO mer man fokuserer på det, jo mindre sårt blir det med andres lykke Klem
~Maja Mor~ Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Ja, men vi alenemødre har jo falt for menn vi også :-) Helt tydelig hehe. Jeg har en L O V E R nå og faller skikkelig gang på gang, han er deilig!!!!!!!
<3Lykkelig<3 Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 Joda jeg har det ganske fint Er på besøk hos typen min, skal bade med gullet nå
Gjest Skrevet 15. april 2008 #8 Skrevet 15. april 2008 Jeg er vel ikke heeeeelt alenemamma, men har det veldig fint, takk:) Eller er jeg alenemor? Bor liksom ikke sammen med noen og har fullt ansvar for babyen vår selvom jeg og bf er kjærester, føler hvertfall ikke at jeg passer på de trådene med ikke-alenemødre....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå